ویرگول
ورودثبت نام
mrdsn3
mrdsn3
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ساخت شماتیک حرفه ای با آلتیوم

سلام خب من یه مدت درگیر امتحانات بودم و حالا برگشتم
بحث ساخت لایبرری هارو یادگرفتیم حالا میریم سراغ طراحی شماتیک برای پروژه خودمون .

خب اولین کار انتخاب شیت سایزه یعنی اندازه صفحه طراحی شماتیک که وقتی دبل کلیک کنید رو شماتیک خالی از نوار سمت چپ میتونید انتخاب کنید برای سایز های بین المللی a4 میتونه گزینه خوبی باشه و برای سایز امریکا E باتوجه به نیازتون یکی رو انتخاب کنید

خب حالا باید بیایم و اطلاعات شماتیکمون رو بهش اضافه کنیم پایین سمت راست شماتیک نوشته شده یه بخشی که مخصوص این اطلاعات از قبلی اسم پروژه اسم شرکت اسم طراح و ...


برای اینکار میایم از قسمت دیزاین شیت تمپلیت و طبق مسیر مشخ شده لود کردن از فایل رو انتخاب میکنیم

حالا فایل schdot تو لینک پایین رو دانلود کنید و برای این گزینه انتخاب کنید

https://uupload.ir/view/s1_9sw.zip/

خب با فایل سمپلی که برمیدارید ( ترجیحا B )میتونید شماتیک کاستوم خودتون رو داشته باشید و اسم شرکت و چیزای دیگه خودتون رو بنویسید کافیه دبل کلیک کنید رو خط کنار شماتیک و از منو پراپرتیز همه اطلاعات رو وارد کنید

برای لوگو خودتون هم کافیه از قسمت مشخص شده توی عکس عکس خودتون رو انتخاب کنید و توی شماتیک بزارید

برای سیو کردن این شماتیک هم یادتون باشه اگر میخواید به عنوان تمپلیت اصلی خودتون استفاده کنید با پسوند schdot سیو کنید

خب این از ساخت شماتیک حرفه ای تو قسمت بعدی کامپوننت هارو اضافه میکنیم و شماتیک رو طراحی میکنیم

آلتیومشماتیک حرفه ایساخت تمپلیت شماتیک
من محمد مهدی دستان هستم طراح PCB برنامه نویس سخت افزار و فعال حوزه iot سعی میکنم تا چیزایی که یادمیگیرم رو برای شما انتشار بدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید