ویرگول
ورودثبت نام
mrenglish
mrenglish
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

تمرین زبان انگلیسی کلمه refuse

برای یادگیری زبان انگلیسی، جمله سازی با کلمات زبان انگلیسی یکی از روش های اثر بخش و کاربردی یادگیری لغات انگلیسی است.

در این پست از تمرین زبان انگلیسی کلمه refuse را انتخاب کردم.

قبلا این کلمه را در بخش افعال پرکاربرد زبان انگلیسی سایت متمم مطالعه کرده ام. و تمرین جمله سازی آن را در این جا می نویسم:

He refuses to do his works at the right time.

I refused to accept his offer to work in his company after I realized that he is not honest with me it the work.

She refused my invitation to do her practice in this blog.

He refused my demand to continue my learning program in the group.

I worked there all day but he refused to pay me a fair wage.

I refused to give her more time to continue our chat.

They refusing our offer to do all the necessary actions.

He refused to help me when I was in a bad situation.

"It is too good to refuse his job suggestion now" my friend said to me.

I politely refused what she asked me about her idea.



محلی برای تمرین زبان انگلیسی با جمله سازی انگلیسی | بهترین و موثر ترین روش برای یادگیری کاربردی و ماندگار لغات انگلیسی، جمله سازی با کلمات انگلیسی است. [هر روز حداقل یک جمله انگلیسی بسازید]
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید