ویرگول
ورودثبت نام
یه بابایی
یه بابایی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اسکنر با چه برندی بخرم؟ معرفی اسکنر کداک

کداک یک برند با نام شرکت کداک ایستمن استارت کاری اش زده شد.یکی از برترین برندها برای خرید اسکنر میباشد. این برند علاوه بر دستگاه اسکنر، دستگاه پرینتر نیز تولید میکند.

اسکنر کداک Kodak i2420
اسکنر کداک Kodak i2420


معرفی سایت مرجع برای خرید اسکنر کاک

برای خرید اسکنر کداک ممکن است با سایت های زیادی رو برو شوید اما اینکه به کدام سایت اعتماد کنیدکار سختی است. در این مقاله سعی بر این اس علاوه بر معرفی اسکنر کداک به شما در انتخاب یک سایت معتبر برای خرید کمک کنم.

پیشنهاد من به شما خرید از سایت اطلس پرینتر است. این سایت با گذشته خوب داشتن اینماد در سایت یکی از مورداعتماد ترین سایت هادر این حوزه برای خرید انواع دستگاه های اسکنر و پرینتر میباشد.

اسکنر کداک Kodak i2420
اسکنر کداک Kodak i2420


معرفی اسکنر کداک Kodak i2420

اسکنر کداک Kodak i2420 یکی از اسکنر های خوب و با کیفیت از این برند است.همانطور که در مطالب قبل هم گفتم اسکن دورو یکی از ویژگی هاییست که من همیشه تاکید میکنم دستگاه اسکنر باید داشته باشد

این دستگاه اسکنر با قابلیت اسکن دورو به بازار عرضه شده است. البته سایز اسکن a4 میباشد.

در ادامه این مطلب ویژگی هایی که میتوان برای این دستگاه ارائه کرد را بصورت جدول به شما ارائه میکنم.

ابعاد 162 × 330 × 246 میلی‌متر

وزن 5.5 کیلوگرم

حداکثر سایز کاغذ A4

ظرفیت سینی کاغذ 75 برگ

قابلیت  دورو دارد

قابلیت تغذیه کننده اتوماتیک (ADF) دارد

تکنولوژی اسکن Dual CCD

رزولوشن اپتیکال 600 dpi

سایز اسکن A4

تعداد اسکن روزانه پیشنهاد شده 5000 برگ

قابلیت اتصالUSB دارد

سیستم عامل سازگار تمامی سیستم عامل ها

سرعت اسکن 40 برگ در دقیقه

نوع کاغذ قابل اسکنAny typeWI-FI Direct ندارد

اسکنر کداکاسکنر کداک Kodak i2420اسکنرkodak
نویسنده،پدر دو فرزند دوقولو، کنجکاو_ یادتون باشه اطلاعاتی در این وبلاگ با ذکر منبع نوشته می شوند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید