ویرگول
ورودثبت نام
Mohammadreza Khatami
Mohammadreza Khatami
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

رفاقت با خدا

رفاقت من و خدا اینطوری بود که هنگام مشکلات و دعا کردن، خم به ابرو نمیاوردم که رفیقم ناراحت نشه.. با اینکه میدونستم انقدر بزرگه که همه چیز رو میدونه ولی بازم در حد سوادم کاری که از دستم برای رفیقم بر میومد رو انجام میدادم و مطمئن بودم اونم همین کارو برام میکنه.

روزها گذشت، فصل ها عوض شد.. ولی مطمئن بودم خدا به دلی که دریاست کشتی میده

اینو خودش بهم گفت، وقتی تصویری از سال ۲۰۲۰ از کریم بنزما (بهترین فوتبالیست سال ۲۰۲۳) که پشت سر کریس رونالدو ایستاده بود و نظاره گر اهدا جایزه دوستش بود و با لبخند و شوقی به دور از حسادت تشویقش میکرد.. کی فکرشو میکرد ۳ سال بعد این جایزه مال کریم بنزما باشه؟

خدا گفت من به دلی که دریاست کشتی میدم!

اینو بهم با همون چیزی که دنبال میکنم گفت یعنی ورزش و اخبار مربوط به آن! پس حواسش به همه چیز هست و همین که من اینجام و شمایی که نمیدونم کی هستی اینجایی همین لحظه و اینو میخونی هم خواسته خداوند بلندمرتبه هست.. وگرنه نه من بودم و نه تو!

تمام مسیر زندگی ما رو خدا نظاره گر و مراقب هست و از قید زمان خارج شدنش نیرویی ماورایی داره.. اگر به حرفم شک داری ۵ صبح بیدار شو یه وضویی بگیر و یه نمازی بخون و از خونه برای کاری خارج شو تا تفاوت روزهای دیگه ات رو با اون انرژی که زمین آزاد کرده و گرفتت حس کنی! (البته این همه ماجرا نیست اما بخشی از وجود اونه!)

این سالها خیلی تلاش کردم بقیه نوری که میبینم رو ببینن و نشد خیلیها هم مسیرم تو دیدنش بشن.. اما بازم جای شکرش باقی است.

مسیر زندگیخداانرژیموفقیتتکامل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید