ویرگول
ورودثبت نام
آقای لطفیکس
آقای لطفیکس
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

تقویت صدا | صدا سازی

تو این مقاله من هرآنچه از تمام کتاب ها و دوره های آموزشی صدا سازی که یاد گرفته ام رو برای شما به طور کامل قرار داده ام که بتونید ازش بهره ببرید. من همه ی آموزش هام رو خلاصه نویسی میکنم و نگه داری میکنم و تصمیم گرفتم این خلاصه نویسی ها رو که همیشه خودم مرور میکنم و انجام میدهم رو با تو دوست ارزشمندم در میان بذارم.

چرا صدامون رو دوست نداریم ؟

به این خاطر که صدای که ما از خودمون می شنویم واقعی نیست و کیکه !!! این همون صدایی نیست که بقیه از ما میشنونند.
به این خاطر که صدای که ما می شنویم ترکیب صدای در گوش و داخل پرده گوش و ارتعاش ها در بدن می باشد.
به این دلیل ما صدای که از خود می شنویم با صدای که بقیه از ما می شنوند متفاوت است.

حالا راه حل :

  1. تقویت صدا
  2. پذیرش صدا

صدای تو دماغی

برای حل این مشکل

  1. خودآگاهی که فقط صدا را از دهن خارج کنیم و از بینی نفس بکشیم.
  2. گیره دماغ بزنیم و روزی ۱۰ دقیقه کتاب با صدای بلند بخوانیم و سعی کنیم فقط صدا و نفس را از دهان خارج کنیم.

هنگام صحبت نفس کشیدن از طریق بینی > ورود به ریه ها > تبادل اکسیژن با خون

دوره‌های آموزشیصدا
یه جوون درونگرای پرتلاش عاشق بازار های مالی ، روانشناسی و مارکتینگ ... تمام چیزای که تو زندگی باعث رشدم شده رو اینجا مینویسم که مرور کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید