ویرگول
ورودثبت نام
مرتضی دهقانی زاده
مرتضی دهقانی زاده
خواندن ۲ دقیقه·۷ سال پیش

ویرگول حتما بخونه!

???
???


یه سری تغییرات هست که اگر ویرگول اعمال کنه فکر کنم خیلی جذاب تر بشه کار با ویرگول :

۱ - اعلان مرورگر : دیگه حتما میدونید منظورم چیه ... دیدید مرورگر اخبار مربوط به سایت هارو به شکل نوتیفیکیش ارسال میکنه .... همین کار رو اگه بشه برای زمان هایی که کسی لایکت کرده یا نظر داده و ... بزارید خیلی عالی میشه.




یه سری چیز ها هم در ویرگول راسشو بخواین برای من جالب نبود :

۱ - مرتب سازی لیست تگ ها : آخرین بار که چک کردم این لیست براساس تعداد مطالب مرتب نشده بود و حتی براساس حروف الفبا هم نیست! و خیلی به نظرم جالب نیومد...

۲ - مطالب انتخابی سردبیر : من تا ماه اول فکر میکردم اون چهارتا بلوکی که تو صفحه اصلیه فقط چهارتا مطلب نشون میده (چون زیاد توجه نکرده بودم) ... بعدش فهمیدم که نه بابا ... میره رندم از مطالب انتخابی نشون میده که به نظر من جالب نیست اینکار ... بهتر بود مثلا امروز چهار مطلب خوب دیروز رو دراین بلوک ها ببینم و تغییر نکنن تا مثلا فردا ... ولی تغییر نکردنشون خیلی مهمه چون وقتی میبینی مطلبت داره به مدت طولانی تری نمایش پیدا میکنه زوق میکنی ولی وقتی بدونی این مطالب رندمن و ممکنه برای بقیه مطالب مختلفی بیاد از زوقش کم میکنه به نظرم ....

۳ - آمار بازدید نوشته ها : به نظر من باید براساس تعداد بازدید ها مرتب بشه نه تاریخ ایجادشون ...



یه سری ایده ها هم هست که نمیدونم امکانش هست یا نه ولی میزارم شاید ایده خوبی بهتون داد :

۱ - قابلیت پین کردن : حتما حدس میزنید منظورم چیه ... یه وقتایی میخوای مطلب یه ماه پیشتو آپدیت کنی و دوباره بهش جون بدی و فکر کنم ایده خوبی باشه که بتونی اون مطلب رو پین کنی (ینی دوباره بیاد بالا قرار بگیره مثل یه مطلب جدید) ... مثلا همین مطلبو من شاید خواستم یه ماه دیگه بروزش کنم ...

۲ - امکان مشارکت در نوشتن و یا افزودن : این ایده میتونی خیلی جالب باشه ... فکرشو بکن بتونی یه تیم از نویسنده ها انتخاب کنی (البته به همراه خودت) و روی یک مطلب یا یک سری خاص کار کنی ... این ایده خیلی توضیحات و جزییات داره ولی فقط خواستم ایده بدم....


امیدوارم دوستان هم مشارکت کنن تا ازین مطلب یه نتیجه خوب بدست بیاد....

ویرگول حتما بخونه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید