ویرگول
ورودثبت نام
آقای نویسنده
آقای نویسنده
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

نور بازی شیشه های مسجد نصیر الملک

چندی پیش در وبسایتم مطلبی درباره زیباترین و خاص ترین شیشه های رنگی دنیای هنر منتشر کردم که ترجمه از یک نسخه خارجی بود که میتوانید آن متن را در وبسایت رنگانا مطالعه بفرمایید اما یکی از نکات مهمی که نظرم را آن روز جلب کرد قرار داشتن شیشه های رنگی مسجد نصیر الملک واقع در شیراز در این لیست بود.

تا آن زمان به شیراز سفر نکرده بودم ولی به واسطه ترجمه همین مطلب برای وب سایتم، قلبا علاقه مند شدم که این زیبایی را از نزدیک شاهد باشم.

از این رو در تعطیلات سال 1401 به شیراز سفر کردم و متوجه شدم که تا کنون نور بازی زیباتر از این ندیده بودم. آری نور بازی!

مسجد نصیر الملک
مسجد نصیر الملک

راستش اگر در اینترنت جستجو کنید تصاویر زیباتری هم از این مسجد می یابید، اما این عکس را خودم گرفتم، از این رو دوست داشتم جای استفاده از عکس های آماده، این تصویر را با شما در میان بگذارم تا آنچه که دقیقا دیدم را شما هم ببینید.

شما تا کنون این مسجد زیبا را از نزدیک دیده اید؟

هنرمسجد نصیر الملک
www.Rangana.ir تولید کننده ی بوم های رنگ آمیزی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید