ویرگول
ورودثبت نام
خانوم مهندس
خانوم مهندس
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چرا ویرگول؟

سلام.خانوم مهندس مینویسه:

بعد از کلی تحقیق و بالا برو پایین بیا،بالاخره تصمیمم رو گرفتم و با توکل به خدا شروع کردم منم یه ویرگولی شم...خب میدونم انتظار داشتن همه که منو تو اینستا پیدا کنن....ولی ولی با کمال احترام به اینستاگرام عزیز، کلا معتقدم اینستا خیلی محیط چیپی شده و آدمی سکرت مثل من تحمل اون فضا تقریبا واسش غیر ممکنه.خلاصه با نام و یاد خدا شروع کردم....دقیقا نمیدونم چی؟ ولی نیاز به صحبت داشتم، نیاز به ابراز چیزایی داشتم که تو فضای واقعی نمیشه گفت، یا شاید گوشی واسه شنیدنش پیدا نکردم.نمیدونم...ولی زمزمه هایی بود که تنها جایی که میتونیم توش فریاد بزنیم هم ازمون بگیرند.ولی ما نمیذاریم.چون ما کوردیم.حداقلش اینه که من یه کوردم.?

امیدوارم ویرگول پاک نکنه که اگه پاک کنه، نیومده بساطمو جمع میکنم و میرم.....

مرسی از ساپورترهای ویرگول.

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید