ویرگول
ورودثبت نام
Meysam Shirdel
Meysam Shirdel
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

در ابتدا معرفی

سلام

میثم شیردل هستم توسعه دهنده نرم‌افزار. شروع فعالیت حرفه‌ایم برمیگرده به سال ۱۳۸۹ که اولین برنامه ویندوزیم رو نوشتم. علی‌رقم میلم ۳ پروژه پشت سرهم روی برنامه های دسکتاپ ویندوزی کار می‌کردم تا اینکه در شرکتی که در زمینه مشاوره نیروگاه‌های برق فعالیت می‌کرد شروع به کار کردم. در هفت سال گذشته در شرکت‌های مختلفی کار کردم که از توسعه نرم‌افزار‌های تحت وب بوده تا اپلیکیشن‌های اندروید. در این سال‌ها بیشتر روی تکنولوژی های ویندوزی مخصوصا ASP.NET کارکردم. تقریبا ۳ سالی میشه که با دنیای لینوکس و open source آشنا شدم و از ویندوز به لینوکس مهاجرت کردم. در حال حاضر روی روبی و ریلز تمرکز دارم و مشغول پیاده سازی ایده‌هایی روی این زبان برنامه‌نویسی و پلتفرم خوبش (ریلز) هستم.

تصمیم به نوشتن بلاگ رو نیاز به ثبت تجارب و گسترش دانش برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزار می‌دونم. و بیشتر قصد دارم تا از این طریق هم دانسته‌هام رو به اشتراک بگذارم و هم بیشتر درگیر مطالعه و تحقیق باشم و مخصوصا تولید کننده محتوا به زبان فارسی. برای این کار هم از پلتفرم بسیار عالی ویرگول استفاده خواهم کرد.

مطالب این بلاگ بیشتر در زمینه توسعه نرم‌افزار مخصوصا وب اپلیکیشن خواهد بود ولی از دیگر علایقم هم دوست دارم بنویسم مثل کتاب فیلم و چیزهای دیگه.


شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید