ویرگول
ورودثبت نام
Morteza Tavassoli
Morteza Tavassoli
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

یک اپلی که تازه به دنیای زیبا و پرکاربرد سامسونگ کوچ کرده!

من یک اپلی بودم ! که هر روز منتظر آپدیت جدیدی بودم تا قابلیت های جدیدش به گوشی سامسونگی دوستم نزدیک تر باشه!

اما از این دنیای خسته کننده، با نهایت وابستگی که بهش داشتم فرار کردم و به دنیای سامسونگ کوچ کردم!

یک ماه پیش بود که A71 خریده بودم! من در نگاه اول حس یک آدمی رو داشتم که انگار از روستا کوچک اومده به یک شهر پر از امکانات و رفاه!

بله ! درست حدس زدید ! من کاربرد هایی در گوشی سامسونگی A71 دیدم که دیگه حتی نیاز به خرید تبلت ندارم!

اون میتونه با صفحه نمایشگر بزرگش مطالعه ای دلنشین رو به ارمغان بیاره.

من می تونم ازش بعنوان یک کامپیوتر استفاده کنم و با یک تبدیل OTG براحتی فایل هام رو جابه جا کنم !

دستیار صوتی بیکسپی خیلی خوبه! اما در بخش گفتار به نوشتار ،جای زبان فارسی خیلی خیلی خالیه!

خیلی دوست داشتم که با دنیای s pen آشنا می شدم! اما زمانه مجال گران تر خریدن را بهم نداد.

خب Near by share بخش خیلی مهمی می باشد اما به اندازه shareit و airdrop(اپل) سریع نیست!

من اپل تی وی رو با A71 کنترل می کنم .

سخن پایانی:

خیلی خوشحالم که از دنیای محدود اپل به سمت دنیای بی نهایت متنوع و باز سامسونگ روی آوردم،و اهل جستجوی دیگر قابلیت های پنهان دنیای سامسونگی هستم.

و خیلی دوست دارم که با دوربین یک موبایل سامسونگی از طبیعت آسمان شب عکاسی کنم.

#روایتگرباش

بیکسپیotgnearbyshareعکاسی آسمان شب با سامسونگروایتگرباش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید