ویرگول
ورودثبت نام
محد طاها نظری
محد طاها نظری
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

حاج قاسم سلیمانی

سلام من چند تا دلیل از نظر خود که چرا حاج قاسم سلیمانی شهید شد.

۱چون ترامپ میخواست خودشو جلو رهبر بزرگ نشان بده و بگه تو برای من عددی نیستی .اما زیاد طول نمی کشه.ما همه باهم ترامپ چی هتی آمریکا و اسرائیل هم نابود میکنیم.ایران کشوری قدرت مند هست البته از نظر من. نظر شما رو نمی دونن.من به کشورم ایمان دارم که آمریکا و اسرائیل رو باهم نابود میکنیم.راستی شهادت حاج قاسم سلیمانی رو تسلیت ارز میکنم. بعضی از ما ایرانی ها ناراحتم وبعضی ها خوش حال. شما هم که میدونید تو انگلیس یا عراق شیرینی مدت اما ما به هم تسلیت میگویم. دیگه کم کم داشت گریم می یو مد روزی که حاج قاسم سلیمانی شهید شد رو میگم راستی دکتر ظریف در تاریخ۱۴,۱۰,۹۸درشبکه ۱سیما ساعت ۲۲ شب برگزار می شود البته درباره‌ی شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت وگو کنند.علان هم دیگه آخره مطلب.شاید کم هست و یک دلیله اما اینشالله خوشتون اومده باشه.خداحافظ.



حاج قاسم سلیمانیسلیمانیقاسمحاج
عاشق فوتبال و بازی با کامپیوتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید