ویرگول
ورودثبت نام
محد طاها نظری
محد طاها نظری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معلم کلاس چهارم من

به نامه خدا

معلم کلاس چهارم من

مدل درس دادنش

معلم کلاس چهارمم خیلی خوب درس می داد که حتی با اینکه قیر حضوری بود من خوب درس رو می فهمیدم. ریاضی مون خیلی سخت بود ولی معلمم چون خوب درس می داد برای من راحت می شود تمام درس ها همین بود ریاضی دینی علوم اجتماعی فارسی نگارش همه خلاصه که خیلی خوب بود من همیشه از معلمم خوشم می اومد چون خوب درس می داد همیشه خوب بود و به خواتر همین من کول سال تحصیلی برام زود گذشت خیلی خوب بود من همیشه از دست معلمم راضی بودم.

رفتار و اخلاق معلمم

معلم من همیشه رفتار و اخلاق خوبی داشت همیشه منظم بود و کار هاش هم درست و به موقه انجام می داد مثل یک ادم خیلی منظم که همه کار هاش رو درس و به وقه انجام میداد مثل امام خمینی(ره)که همی شه منظم بوده البته فکر نکنید از خودم در آوردما تو درس هام بود حالا از بحث دور نشیم خلاصه رفتار و اخلاقش خیلی خوب بود.

معلمکلاسچهارممنتکنولوژی
عاشق فوتبال و بازی با کامپیوتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید