ویرگول
ورودثبت نام
موزیک لند
موزیک لند
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

آهنگ مهراب شاخه نبات


آهنگ مهراب شاخه نبات

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام شاخه نبات

Download music MehrabShakhe Nabat

دانلود با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم به همراه متن آهنگ

انقدر راحت از روی تقدیر من برتمیداشتی

نمیره از یاد من چیکار کنم اون حرفا را

مهراب شاخه نبات
مهراب شاخه نبات


متن اهنگ شاخه نبات مهراب

اگه پرسیدم کجایی تو بگو که بیرون

پرسیدم با کی بیرونی بگو الکی تو خونم

تو چیکار به این کاراش داری دروغات  و بگو

الکی مثلا دیگه منم هیچی نمیدونم

پرسیدم چی پوشیدی تو بگو همون که دوس داشتی

نکنه ارایش کردی بگو مگه تو میذاشتی

حداقل روز های خوبی که تو فال من بوده

انقدر راحت از روی تقدیر من برنمیداشتی

نمیره از یاد من چیکار کنم

اون حرفات تو خواب من هر دفعه میریو میمیرم من جات

شده فال بگیری بد بیادش هر بار

حافظم انگار میدونه کی میگه شاخه نبات

میگفتم این روزایی که بدون اون کشیدم و یه روز میاد

بهش میگم جز به خودش نمیگم

و تنهاییام شدن چیزی که مونده بود برام

شدم هواش نفس کشید

ن ولی نداشت هوا

اهنگ جدید مهراب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید