ویرگول
ورودثبت نام
موزیک لند
موزیک لند
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دانلود اهنگ عشق لازم مسعود صادقلو

اهنگ مسعود صادقلو عشق لازم

دانلود اهنگ یه جای ساکت با تو شدم عشق لازم با صدای مسعود صادقلو به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

دانلود اهنگ پاپ جدید

شعر و ملودی : مسعود صادقلو | تنظیم قطعه : حسن بابامحموی | کاور : مچتبی ام کی

اهنگ نری بری تنها میشم مسعود صادقلو

مسعود صادقلو عشق لازم
مسعود صادقلو عشق لازم


متن اهنگ مسعود صادقلو عشق لازم

یه جای ساکت؛ با تو شدم عشق لازم
تمامِ دنیا، خاموش… چشام به چشماته
تمامِ قلبم؛ واسه دستای نازت
صدای راهِ رفتن تو، واسه خونه لازم
دستات حس میده بهم داری تو چه حسی بهم؟

شعر و ملودی : مسعود صادقلو
من رو تو حساب کردم…
نشه که بی حس شی بهم …
نری بری تنها میشم؛ اگه بری درد میکشم
پیاده قدم میزنم؛ دوباره سیگار میکشم…
بد میخوامت تورو برو اگه میتونی از قلبم
چی میشد دلم بخوادت کمتر؟
هر روز عاشق ترم از قبل!
دستات حس میده بهم داری تو چه حسی بهم؟

تنظیم قطعه : حسن بابامحمودی
من رو تو حساب کردم…
نشه که بی حس شی بهم …
نری بری تنها میشم؛ اگه بری درد میکشم
پیاده قدم میزنم؛ دوباره سیگار میکشم…

دانلود با کیفیت 320


اهنگ جدید مسعود صادقلو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید