ویرگول
ورودثبت نام
music-kadeh
music-kadeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

آهنگ مسعود صادقلو شب آهنگی

دانلود آهنگ مسعود صادقلو زده بارون

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام شب آهنگی تیتراژ برنامه شب آهنگی از هیت ملودی

آهنگ شاد مسعود صادقلو را با دو کیفیت دلخواه 128 و 320 با لینک مستقیم دانلود کنید

متن آهنگ شب آهنگی در ادامه مطلب

با دانلود آهنگ و پخش آنلاین آهنگ ها حجم مصرف اینترنت شما نیم بها خواهد بود

آهنگساز : حامد برادران

مدیر حرفه ای : ایمان ابراهیمی

ترانه : یاحا کاشانی

تک نوازی : هادی جداری

گیتار : هیراد نیکنام

مسعود صادقلو شب آهنگی

مسعود صادقلو شب آهنگی
مسعود صادقلو شب آهنگی


Download & Listen New Song : Masoud Sadeghloo | Shab Ahangi

With Text And The Best Quality In Hitmelodi

ღ♪ میخندم که دنیا به روم بخنده ♪ღ
ღ♪ عاشقی کن که عاشقی قشنگه ♪ღ
ღ♪ تا میشنوم صداتو آروم میشم ♪ღ
ღ♪ خدایی اون دوتا چشات قشنگه ♪ღ

ღ♪ تا میشنوم صداتو آروم میشم ♪ღ
ღ♪ خدایی اون دوتا چشات قشنگه ♪ღ
ღ♪ امشب پیش عالم و آدم قلبمو بهت دادم ♪ღ
ღ♪ دلبر تماشایی من به عشقت افتادم ♪ღ
ღ♪ امشب پیش عالم و آدم قلبمو بهت دادم ♪ღ
ღ♪ دلبر تماشایی من به عشقت افتادم ♪ღ

متن آهنگ شب آهنگی مسعود صادقلو
ღ♪ با دلم چه کارا که نکردی عاشقش کردی ♪ღ
ღ♪ بد با دل هیچ موقع تو تا نکردی عاشقش کردی ♪ღ

ღ♪ با دلم چه کارا که نکردی عاشقش کردی ♪ღ
ღ♪ بد با دل هیچ موقع تو تا نکردی عاشقش کردی ♪ღ
ღ♪ نمیزاری یه لحظه تنها بشم برمیگردی ♪ღ
ღ♪ امشب پیش عالم و آدم قلبمو بهت دادم ♪ღ
ღ♪ دلبر تماشایی من به عشقت افتادم ♪ღ
ღ♪ امشب پیش عالم و آدم قلبمو بهت دادم ♪ღ
ღ♪ دلبر تماشایی من به عشقت افتادم ♪ღ

مسعود صادقلومسعود صادقلو شب آهنگیآهنگ مسعود صادقلودانلود آهنگ جدیدآهنگ ایرانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید