ویرگول
ورودثبت نام
music-kadeh
music-kadeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اهنگ امیر تتلو سهم

دانلود آهنگ امیر تتلو بنام سهم هم اکنون از رسانه هیت ملودی

میتوانید آهنگ رپ امیر تتلو را با دو کیفیت دلخواه با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید

متن آهنگ سهم رو براتون نوشتم که امیدوارم حالش و ببرید

همچنین از طریق کد های کوتاه میتونید این موزیک رو تو شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید

با دانلود از رسانه هیت ملودی مصرف اینترنت شما نیم بها محاسبه میشود

Download & Listen New Song : Amir Tataloo | Sahm


تتلو سهم
تتلو سهم


اهنگ امیر تتلو سهم

هر وقت که یاد تو میکنم قلبم میزنه تند تند میگه بسمه ♪
آخه یاد تو سنگین تر از این چیزی که هستمه ♪
ولی خب هر جا میرم دستمه عکست بپا حرارت درز نره ♪
که من شاکی میشم از دستت نزار سریع بکنن حذفت ♪

نزار این طور ازم دور شی بیخود ♪
من چقد ساده بودم دنبال تکست بودم ♪
تا چشم به گوشی میخورد ♪
تو که رفتی همدم من علف و موسیقی شد ♪
تو که رفتی همه چی مرد ♪
هر جا رفتم چشم به پوچی میخورد ♪
دانلود اهنگ جدید امیر تتلو سهم
هر وقت که یاد تو میکنم قلبم میزنه تند تند میگه بسمه ♪

آخه یاد تو سنگین تر از این چیزی که هستمه ♪
ولی خب هر جا میرم دستمه عکست بپا حرارت درز نره ♪
که من شاکی میشم از دستت نزار سریع بکنن حذفت ♪
نزار این طور ازم دور شی بیخود ♪
من چقد ساده بودم دنبال تکست بودم ♪
تا چشم به گوشی میخورد ♪
تو که رفتی همدم من علف و موسیقی شد ♪
تو که رفتی همه چی مرد ♪
هر جا رفتم چشم به پوچی میخورد ♪

تتلوامیر تتلوامیر تتلو سهماهنگ جدید امیر تتلواهنگ جدید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید