ویرگول
ورودثبت نام
music-kadeh
music-kadeh
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

اهنگ تتلو غم گرفته کوچه های مارو

دانلود اهنگ امیر تتلو غم گرفته کوچه های مارو

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام غم گرفته کوچه های مارو کامل هم اکنون از رسانه هیت ملودی

میتوانید آهنگ رپ امیر تتلو را با دو کیفیت دلخواه با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید

متن آهنگ غم گرفته کوچه های مارو

همچنین از طریق کد های کوتاه میتونید این موزیک رو تو شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید

با دانلود از رسانه هیت ملودی مصرف اینترنت شما نیم بها محاسبه میشود

Download & Listen New Song : Amir Tataloo | Gham Gerefte KoChe Haye Maro

تتلو غم گرفته کوچه های مارو
تتلو غم گرفته کوچه های مارو


امیر تتلو غم گرفته کوچه های مارو

بعضی وقتا بارونه که میشوره
خورشید وایمیسه تماشا میکنه
ماه میشینه تشویق میکنه
رعد و برق میخوره پاره میکنه
گفتم که این بارونه ک میشوره
منو دورم کن ازین کره ی خاکی
نذار زمین منو قورتم بده رسما
میگم این طبیعت وحشی اگه تو معرفت داری یکی خوبم بده

انقده خوبی که از عکسات دراد شعر
نمیذارم ظرف بشوری مبادا که دستات خراب شه
مگه میشه بغلم آرامش برات نباشه
مگه میشه به من به من انرژی مثبتات نپاشه
من درس میگیرم از با تو بودن
با دوریت فاز بد میگیرم
بست میشینم پشت پنجره

حتی تو بهارم برف میبینم
وقتی نیستی همه لحظه هام و دلخوشی هام همه سرد میمیرن
سبزی این ثانیه ها بی تو رنگ زرد میگیرن
غم گرفته همه کوچه های مارو
بیا بذا کنار سوژه های تارو
بیا بگیر یکی از گوشه های کارو
دور از همه پاکسازی کنیم روحمون و بسازیمو

دانلود اهنگ جدید امیر تتلو
غم گرفته همه کوچه های مارو
بیا بذا کنار سوژه های تارو
بیا بگیر یکی از گوشه های کارو
دور از همه پاکسازی کنیم روحمون و بسازیمو
اره خب نبودنت تو گرفت خنده هه رو از فیس ما
بی تو حتی شب بده بدم میاد حتی از حس ماه

بی تو ایراد میگیرم نرسیده از جنس راه
بی تو من قاطی خاله زنکا دق میکنم
هی اینو اون و دیس میکنم
بی تو من راحت هفت هشتا دستمال و تا صبح خیس میکنم
هرچقدر بد بشی باز دارم هواتو
اصلا انگار نیمکتای شهر منم ادمکا تو
تو ازم دور میشینی و من از دور میپامت

اهنگ تتلو غم گرفته کوچه های مارو
کندم از همه که تو کارم براتو
هرچقدر بد بشی باز دارم هواتو
اصلا انگار نیمکتای شهر منم آدمکا تو
تو ازم دور میشینی و من از دور میپامت

کندم از همه که ذوق کارم براتو
غم گرفته همه کوچه های مارو
بیا بذا کنار سوژه های تارو
بیا بگیر یکی از گوشه های کارو
دور از همه پاکسازی کنیم روحمون و بسازیمو

تتلوامیر تتلوتتلو غم گرفته کوچه های مارواهنگ جدیددانلود اهنگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید