ویرگول
ورودثبت نام
music-kadeh
music-kadeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دانلود آهنگ مسیح ما

دانلود آهنگ زیبای مسیح بنام ما از سایت هیت ملودی

دانلود اهنگ جدید مسیح با دو کیفیت دلخواه 128 و 320 با لینک مستقیم

با دانلود و پخش آنلاین اهنگ ها حجم مصرف اینترنت شما نیم بها خواهد بود

متن اهنگ ما

از طریق پلیر موجود در صفحه میتوانید قبل دانلود اهنگ را بصورت آنلاین شنونده باشید

Download & Listen New Song : Masih | Us

With Text And The Best Quality In Hitmelodi

دانلود آهنگ مسیح ما
مسیح - ما
مسیح - ما


ღ♪ دلم نمیرسه زورش نمیخوام حتی به زورش ♪ღ
ღ♪ ببین یه روز میشکنه دلت منتظرم برسه روزش ♪ღ
ღ♪ چرا شد همه چی عوض زود نکنه حوس بود ♪ღ
ღ♪ عشق تو قشنگ بود اما از دور ♪ღ
ღ♪ برگرد دلت یه کاره قلبمو از وسط دوتا کرد ♪ღ
ღ♪ اینجوری نگاه نکن نمی گم برگرد بهت ♪ღ
ღ♪ حتی اگه دلم واسه دلت پر زد ♪ღ

ღ♪ حتی اگه دلم واسه دلت پر زد ♪ღ

متن آهنگ ما از مسیح
ღ♪ چرا نمی تونم داد بزنم این دلو از جاش بکنم ♪ღ
ღ♪ تا میخوام از یاد ببرم تو رو صدات میپیچه باز تو سرم ♪ღ
ღ♪ تو ما شدی بدون من قول دادی بمونی یه روز به من ♪ღ

ღ♪ واسه تو چرا همه چی فرق کرد ♪ღ
ღ♪ یهو چی شد بگو به من ♪ღ
ღ♪ واسه تو چرا همه چی فرق کرد ♪ღ

دانلود آهنگ مسیح ما
ღ♪ یهو چی شد بگو به من ♪ღ
ღ♪ برگرد دلت یه کاره قلبمو از وسط دوتا کرد ♪ღ
ღ♪ اینجوری نگاه نکن نمی گم برگرد بهت ♪ღ
ღ♪ حتی اگه دلم واسه دلت پر زد ♪ღ

مسیحآهنگ مسیح مادانلود آهنگ جدیدmasihmasih music
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید