ویرگول
ورودثبت نام
music-kadeh
music-kadeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دانلود آهنگ همایون شجریان شعله ور

همایون شجریان شعله ور

دانلود آهنگ همایون شجریان بنام شعله ور با لینک مستقیم

آهنگ غمگین همایون شجریان را با لینک مستقیم و دو کیفیت دلخواه 128 و 320 از هیت ملودی دانلود کنید

متن آهنگ شعله ور در ادامه مطلب در دسترس شماست

با دانلود آهنگ از رسانه هیت ملودی مصرف اینترنت شما نیم بها محاسبه میشود


Download & Listen New Song : Homayoun Shajarian | Flaming

With Text And The Best Quality In Hitmelodi


شعله ور همایون شجریان
شعله ور همایون شجریان


قطعه شعله ور تجربه ای متفاوت بود که در سال ۹۶-۹۷
برای تیتراژ فیلم سینمایی شعله ور ( به کارگردانی حمید نعمت الله ) ساخته شد.
کاری از سهراب پورناظری و تنظیم غلامرضا صادقی
بر اساس ملودی و اجرای صحنه ای نصرت فتح علی خان
طرح : پونه میرلو
ضبط و میکس: غلامرضا صادقی

متن آهنگ شعله ور همایون شجریان

♪ نه من بیهوده گرد کوچه و بازار میگردم ♪
♪ مذاق عاشقی دارم پی دیدار میگردم ♪
♪ خدایا رحم کن بر من ♪
♪ پریشان وار می گردم ♪
♪ خطا کارم گناهکارم به حال زار می گردم ♪
♪ شراب شوق می نوشم به گرد یار می گردم ♪
♪ سخن مستانه می گویم ولی هوشیار می گردم ♪

متن آهنگ شعله ور
♪ گهی خندم گهی گریم گهی افتم گهی خیزم ♪
♪ غلام شمس تبریزم قلندروار می گردم ♪
♪ نه من بیهوده گرد کوچه و بازار میگردم ♪
♪ مذاق عاشقی دارم پی دیدار میگردم ♪
♪ خدایا رحم کن بر من ♪
♪ پریشان وار می گردم ♪
♪ خطا کارم گناهکارم به حال زار می گردم ♪

♪ شراب شوق می نوشم به گرد یار می گردم ♪
♪ سخن مستانه می گویم ولی هوشیار می گردم ♪
♪ گهی خندم گهی گریم گهی افتم گهی خیزم ♪
♪ غلام شمس تبریزم قلندروار می گردم ♪

همایون شجریاناستاد شجریانشجریانهمایون شجریان شعله وراهنگ جدید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید