ویرگول
ورودثبت نام
music-kadeh
music-kadeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دانلود اهنگ علی لهراسبی دنیای بی تو

آهنگ علی لهراسبی دنیای بی تو

دانلود آهنگ علی لهراسبی بنام دنیای بی تو از هیت ملودی

دانلود آهنگ علی لهراسبی با دو کیفیت دلخواه و لینک مستقیم

با دانلود و پخش آنلاین آهنگ ها حجم مصرف اینترنت شما نیم بها خواهد بود

متن آهنگ دنیای بی تو

از طریق پلیر موجود در صفحه میتوانید قبل دانلود موزیک را بصورت آنلاین شنونده باشید

Download & Listen New Song : Ali Lohrasbi | Donyaye Bi To

With Text And The Best Quality In Hitmelodi


علی لهراسبی دنیای بی تو
علی لهراسبی دنیای بی تو



♪ روزی چند لحظه به من فکر میکنی ♪
♪ با کدوم آهنگ میام تو خاطرتت ♪
♪ یکمی نشون بده ناراحتی ♪
♪ باشه حتی به دروغ تو ظاهرت ♪
♪ روزی چند با به روزای رفتمون ♪
♪ تو نگاه میکنی و میخندی ♪

متن آهنگ غمگین دنیای بی تو علی لهراسبی
♪ داری با کی با خودت بد میکنی ♪
♪ داری با کی سر من میجنگی ♪
♪ دنیارو که بی تو من اینجوری نمیخوام ♪
♪ هرجا حرف تو باشه منم کوتاه نمیام
♪ شبایی رو که نیستی بهونت و میگیرم ♪

♪ تقاص این روزارو دارم تنهایی میدم ♪
♪ چندتا شب بیدار نشتی تا طلوع ♪
♪ چند تا دلشوره رو حس کردی برام ♪
♪ از ته دل آرزو کردی که من ناخداگاه به تولدت بیام ♪

دانلود آهنگ علی لهراسبی دنیای بی تو
♪ شده از دوست دارم گفتن من یه شبانه روز و خواب نبره ♪
♪ شده ثابت بکنی بهم یه بار که تو قلب تو فقط یک نفره ♪
♪ دنیارو که بی تو من اینجوری نمیخوام ♪
♪ هرجا حرف تو باشه منم کوتاه نمیام ♪
♪ شبایی رو که نیستی بهونت و میگیرم ♪
♪ تقاص این روزارو دارم تنهایی میدم ♪

آهنگ جدیددانلود آهنگعلی لهراسبیعلی لهراسبی دنیای بی توآهنگ علی لهراسبی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید