ویرگول
ورودثبت نام
مهشید فارابی
مهشید فارابی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

دوره آموزش قلاب بافی (بافتنی) از صفر تا صد

قلاب بافی یکی از هنرهایی هست که مادربزرگم معتقد بود هر دختری باید این هنر رو یاد بگیره. حتی جالب اینجاست که مامان بزرگم میگه دایی هام هم این هنر رو بلد بودن و با کمک هنر بافتنی برای خودشون دستکش درست میکردن. دوره آموزش قلاب بافی کاریشنو یکی از دوره هایی است که در ادامه میخوام در موردش صحبت کنم.

راستش یه مدتی هست که دیگه خسته شدم از بس توی اینستاگرام وقتم رو تلف کردم و بدون هیچ نتیجه ای پیج افراد مختلف رو بررسی کردم.

نکته بعدی هم اینه که طبق مقاله ای که خونده بودم سرگرم شدن با اینستاگرام چیزی جز ضربه زدن به روح و روان هیچ چیز دیگه ای نداره و فقط اثر مخرب روی افراد میزاره.

تصمیم گرفتم تا جایی که میتونم از وقتم درست استفاده کنم برای همین یاد این حرف مامان بزرگم افتادم و قصد کردم که هنر بافتنی و قلاب بافی رو یاد بگیرم.

والا از اونجایی که هنری مثل قلاب بافی رو نمیشه با خوندن کتاب و مقاله توی اینترنت یاد گرفت تصمیم گرفتم تا برم سراغ دوره های آموزش ویدیویی تا بتونم با دیدن فیلم آموزش قلاب بافی بهتر یاد بگیرم.

راستش رو بخواین حوصله خوندن کتاب و مقاله برای یادگیری بافتنی رو هم نداشتم :-)

از دوستای مختلفم در این مورد پرسیدم. از دوستان نزدیکم تا دوستای داخل انجمن ها و فضای مجازی و در نهایت به این تصمیم رسیدم که بهترین دوره ای که میتونم تهیه کنم رو سایت کاریشنو ضبط کرده.

دوره آموزش قلاب بافی از صفر تا صد بافتنی
دوره آموزش قلاب بافی از صفر تا صد بافتنی


فیلم دوره آموزش قلاب بافی و بافتنی کاریشنو

نکات مثبتی که سایت کاریشنو داشت رو هم در ادامه بهتون میگم.

  • دوره های این سایت به زبان فارسی هست و خیلی شیرین و راحت آموزش میده. برخی سایت ها اومدن و دوره های انگلیسی رو زیرنویس یا دوبله کردن که اصلا کاربرد نداره و نمیشه با این فیلم ها یاد گرفت.
  • طبق جستجویی که کردم توی اینترنت دوره های دیگه خیلی گرون تر بودن (دوره هایی که یا متنی بودن که به درد نمیخوره یا هم که ویدیوهای انگلیسی رو ترجمه کردن) اما کاریشنو دوره فارسی رو ضبط کرده و با قیمتی معادل یک چهارم بقیه به فروش میرسونه
  • نکته بعدی هم اینکه وقتی این دوره رو خریداری میکنین مربی دوره باهاتون در ارتباطه و میتونین سوالتتون رو داخل گروه ازش بپرسین. داخل گروه هم کلی خانم دیگه هست که کارهای خودشون و ایده های خودشون رو مطرح میکنن و میتونین باهاشون ارتباط بگیرین.
  • در طول دوره با روش های مختلف کسب درآمد از قلاب بافی هم شمارو آشنا میکنن تا اگه بخواین از این راه درآمد داشته باشین بتونین به درآمد برسین.
اگه قصد دارین توی این دوره ثبت نام کنین روی لینک زیر کلیک کنید و ثبت نام خودتون رو قطعی کنین.

من این مطلب رو برای قدردانی از زحمات لیلا خانم مربی عزیزم نوشتم که در طول دوره و یادگیری قلاب بافی همراه من بودن.

مربی دوره آموزش قلاب بافی لیلی خانم عزیزم بودن

مهشید فارابی

قلاب بافیآموزش قلاب بافیفیلم آموزش قلاب بافیهنرهای دستیهنرهای خانگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید