ویرگول
ورودثبت نام
تجربه کاری من
تجربه کاری من
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه کاری من: چطور تجربه‌های کاری خود را به اشتراک بگذاریم و تجربه‌های دیگران را ببینیم؟

این روزها همه‌ی ما حداقل در یک شبکه‌اجتماعی عضو هستیم و فعالیت میکنیم.

چرا از شبکه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاری تجربه‌های کاری خودمون استفاده نکنیم؟


برای اینکه بتونیم یک تجربه‌ی کاربری مناسب رو در مورد پیدا کردن تجربه‌های دیگران در شبکه‌های اجتماعی داشته باشیم، نیاز داریم که یک روش ساده و استاندارد برای تولید هشتگ‌های مورد استفاده در شبکه‌های اجتماعی داشته باشیم.

این استاندارد به این دلیل نیازه که هر کاربر با دونستن نام شرکت بتونه نوشته‌های دیگران رو در مورد همون شرکت یکسان پیدا کنه.


مثال:

شرکت «گرما دوستان صحرا» یا «گدص»

هشتگ‌ها:

#گرما_دوستان_صحرا_تجربه_کاری_من

#گدص_تجربه_کاری_من

#تجربه_کاری_من_امتیاز_۴


ساخت هشتگ با توجه به اسم شرکت

  • از نام کامل شرکت استفاده کنید، بهتره اسمی که شرکت با اون ثبت رسمی شده استفاده بشه.
  • برای جدا سازی بخش‌های اسم شرکت بجای فاصله(space) از آندرلاین (_) استفاده کنید.
    مثال: شرکت «گرما دوستان صحرا» ==> گرما_دوستان_صحرا
  • در انتهای اسم شرکت عبارت «تجربه کاری من»‌ رو اضافه کنید.
    مثال: شرکت «گرما دوستان صحرا» ==> گرما_دوستان_صحرا_تجربه_کاری_من
  • اگر شرکت علاوه بر اسم ثبت شده به نام دیگری معروفه یا یک نام اختصاری داره از هردو نام استفاده کنید.
    مثال: شرکت «گرما دوستان صحرا» یا «گدص» ==> گدص_تجربه_کاری_من
  • هدف ما کاربران فارسی زبان است. اگر نام شرکت غیر فارسی بود هم از هشتگ فارسی استفاده میکنیم.
    مثال: شرکت bmw <== bmw_تجربه_کاری_من
  • اگر در یکی از شعبه‌های منطقه‌ای یا زیرشاخه‌های یک شرکت کار میکنید، جزئیات دقیق‌تر برای متمایز شدن محل کارتون رو اضافه کنید.
    مثال: شرکت «گرما دوستان صحرا نمایندگی کالاهاری» ==> گرما_دوستان_صحرا_نمایندگی_کالاهاری_تجربه_کاری_من

امتیاز دهی به شرکت

برای امتیاز دادن به شرکت مورد نظر هم از هشتگ استفاده میکنیم. با استفاده از این هشتگ‌ها

تجربه_کاری_من_امتیاز_۴

  • امتیازها از یک تا پنج باشند.
  • از حروف فارسی استفاده کنید.

حرف آخر

امیدوارم بتونیم به همدیگه در راه آشنا شدن با سازمان‌های خوب و بد کمک کنیم، و این جنبش خوب ادامه پیدا کنه و کمک کنه که حقی از کسی ضایع نشه. سازمان بد به سزای کارش برسه و کسی کارمندش نشه و سازمان خوب کارمندهای بیشتر و بهتری برای پیوستن بهش تلاش کنند.

آرزوی موفقیت برای همه‌ی دوستان.


جاب‌گایتجربه کاریسازمان بدسازمان خوبجنش
در اینجا تلاش می‌کنیم راهکاری را برای به اشتراک گذاری تجربه‌های یکدیگر در مورد شرکت‌هایی که در آنها کار کرده‌ایم بدست آوریم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید