ویرگول
ورودثبت نام
sami
sami
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

متین گری

با سلام و عرض خسته نباشید:

بنده متین گری هستم زیاد از خود تعریف نمیکنم میرم سراغ اصل مطلب بنده در دوران زندگی در مجازی کلی انجام ندادم و نخواهم کرد بنده یک ادیتور به قول خودم گاد فول ادیتور هستم و یکی از نامداران در مجازی .

من سال ۹۷ پا به روبیکا گذاشتم و تا الان که ۱۴۰۱ هست زنده‌ام و دارم تایپ میدم و آموزش های مفید و نصیحت و ... برای جوانان ؛ بنده متولد ۱۳۸۲/۷/۱۹ هستم و در آققلا روستای قره باش سکونت میکنم و الان نوزده سال سن دارم تنها شماره من در مجازی (روبیکا؛تلگرام؛واتساپ؛شاد) 09024496752 تنها شماره من و قدیمی ترین اکانتی که من دارم همین هست و تا الان بوده و ایدی بنده در (شاد؛روبیکا) @MelekShah است .


و یادی کنیم از دوستان مجازی :

حمزه‌مسیحی؛عرفان کالکتور؛یاسین قیامت؛ممدآترو؛محسن‌کاکتوس؛مبین‌تومار؛رسول‌لوکازر؛احسان‌گایروس؛متین‌شاه؛یحیی؛محمدامین؛حامدعطایی؛منان؛ممدشهنازی؛فری‌گایروس؛فرهان(هرروزهویت‌عوض‌میکنه)؛امیرسحیونیت؛ممدفدرال؛سامی‌مورفینوس؛حفی‌دلبر؛احسان‌ترور؛ابی؛بنی‌فاکاریسم؛ممدشرارت؛عرفان‌خلاف؛میلاد‌شورشی؛

سامی ارتشگر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید