ویرگول
ورودثبت نام
تجربه من
تجربه من
خواندن ۲ دقیقه·۵ ماه پیش

اگه خواننده‌ای آهنگ هاتو رایگان منتشر کن

سلام من اومدم با یه پست دیگه و روی صحبت من در این پست، خوانندگان عزیز و هنرمندان جوانی هست که دوست دارند کارهاشون بیشتر دیده بشه و البته هزینه ای هم بابت این کار پرداخت نکنن.

پس با من باش تا یه سایت بسیار عالی برای انتشار موزیک ها یا قطعه های موسیقی که ساختین رو بهتون معرفی کنم که میتونید بدون هیچ هزینه ای توش فعالیت داشته باشید.

پلتفرم پخش آنلاین موزیک ویدیو «آهنگ ویدیو»

شاید با یه سرچ ساده کلی سایت موزیک تو گوگل وجود دارند که میتونید کارهاتون رو تو اونها منتشر کنید. اما یه مساله ای که این وسط هست اینه که شما باید هزینه پرداخت کنید برای انتشار اهنگ تون.

خوب پلتفرم آهنگ ویدیو اومده و کلا این مساله رو برای جوونا حل کرده 😁 چطوری؟

ایجاد کانال رایگان در پلتفرم آهنگ ویدیو

اگه قبلا در سایت های اشتراک ویدیو مثله یوتیوب کار کرده باشین یا دیده باشین حتما میدونید کانال چیه. در واقع شما تو آهنگ ویدیو میتونید با ثبت نام یه کانال اختصاصی با اسم و مشخصات دلخواه خودتون ایجاد کنید و اونجا کارهاتون رو رایگان منتشر کنید. به همین راحتی!

مزیت آهنگ ویدیو نسبت به یوتیوب

شاید فکر کنید خوب همین کار رو تو یوتیوب هم میتونید انجام بدین. اما یه نکته خیلی مهم این وسط هست که خیلی باید بهش توجه کنید. اونم اینه که یوتیوب در حال حاضزر فیلتر هست و برای دسترسی بهش باید از vpn استفاده کنید. هم شما و هم کاربرانتون.

ولی تو سایت آهنگ ویدیو این مساله اصلا وجود نداره و حتی مصرف اینترنت شما و کاربرانتون هم بصورت نیم بها هست!!

کسب درآمد از آهنگ ویدیو

اینو فراموش کردم بالاتر بهتون بگم. به گفته خود این پلتفرم در حال حاضر به کاربران به ازای هر ویدیویی که آپلود و منتشر می کنن بهشون پول نقد هدیه میده. البته که در حال حاضر این پول خیلی ناچیزه اما خودشون میگن در آینده به کانال های تایید شده و پر بازدید درامد حاصل از تبلیغات و همچنین ترافیک مصرفی کاربران روی ویدیوهاشون هم درآمد پرداخت میکنه که این موضوع میتونه جای امیدواری داشته باشه و هچمنین قابل توجه باشه.

حرف پایانی

ما که رفتیم و کانال ایجاد کردیم و حالشو میبریم. آدرس کانالم رو همین پایین میذارم لطفا بیاین سر بزنید و در کنار اینکه سرگرم میشین ویدیوهامون رو هم لایک و کامنت بارون کنید. دمتون گرم😍😘

https://ahangvideo.com/channel/Iranian-music

اگه خواستین نحوه ایجاد کانال و فعالیت تو آهنگ ویدیو رو براتون توضیح بدم تو کامنتا بهم میگین با دل و جان براتون مینویسم.

آهنگکسب درآمدسرویس اشتراک ویدیوکسب درآمد از اینترنت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید