ویرگول
ورودثبت نام
تجربه من
تجربه من
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

موتور جستجوی کالا چیست؟

این روزها کسی نیست که اسم پلتفرم ترب رو نشنیده باشه. بله ترب همون سایت و اپلیکیشن مقایسه قیمت محصولات فروشگاه های اینترنتی هست که تبلیغات تلویزیونی رو هم بتازگی شروع کرده. ترب یک موتور جستجوی کالاست چیزی شبیه همون گوگل. اما با این تفاوت که در اینجا شما فقط محصول و کالا می بینید.

تعریف موتور جستجوی کالا

درسته که با افزایش فروشگاه های اینترنتی دسترسی من و شما به محصولات مختلف هم افزایش پیدا کرده اما خوب این یه بدی هم داره. بدی این مساله اینه که ممکنه من دنبال یه محصولی بگردم و اون محصول رو در سایتی که من میشناسم مثله دیجی کالا موجود نباشه و یا قیمتش خیلی گرونتر باشه. ممکنه همون محصول مورد نظر من رو یک فروشگا مثلا در شهر بندرعباس داشته باشه اما خوب چون تو نتایج گوگل اون رو نمی بینم و یا نمیشناسمش اصلا ندونم.

احتمالا حالا تعریف موتورهای جستجوی کالا رو متوجه شدین.

بله موتورهای جستجوی کالا مثله ترب، ایمالز و بتازگی اژدر کالا در واقع همون حلال مشکلات هستند که میان تمام فروشگاه های اینترنتی رو می گردند و محصولات اونها رو لیست می کنند. اینطوری دیگه نیاز نیست اون فروشگاه رو بشناسید بلکه کافیه وارد سایت ترب یا همین اژدر کالا بشین و فقط اسم محصول رو سرچ کنید تا هر فروشگاهی که اون محصول رو داره براتون بیاره.

مزیت موتورهای جستجوی کالا مانند ترب یا اژدر کالا چیست؟

جدا از اینکه این سایت ها دسترسی مشتریان به محصول مورد نظر و همچنین فروشگاه های اینترنتی به مشتریان بالقوه رو بیشتر می کنند یک مزیت خیلی خوب سرویس های مقایسه قیمت همین کلمه مقایسه قیمت هست.

همانطور که بالاتر گفتم در موتورهای جستجوی کالا برای هر محصول چندین فروشگاه اینترنتی وجود داره که قیمت شون رو میتونید ببیند. این کار باعث رقابت در بین فروشندگان میشه و خیلی اوقات میتونید محصول مدنظرتون رو با قیمت پایین تری در یک فروشگاه پیدا کنید سفارش بدین.

مزیت دیگه موتورهای جستجوی محصول اینه که سرعت پیدا کردن محصول مورد نظرتون رو بیشتر میکنه و نیازی نیست تک تک سایت های اینترنتی که در گوگل جستجو می کنید رو بگردین بلکه با سرچ اسم محصول میتونید به تمام فروشگاه هایی که اون محصول رو موجود دارند بصورت یکجا دسترسی داشته باشید و از ارزانترین اونها سفارش بدین.

آشنایی با موتور جستجوی اژدر کالا

موتور جستجو اژدر کالا با ادرس ajdarkala.ir یه چیزی دقیقا شبیه موتور جستجوی ترب و ایمالز هست. با این تفاوت که در اینجا شما با سرعت بیشتر و دسترسی راحت تری میتونید محصول مدنظرتون رو پیدا کنید. این سایت بیش از 3 میلیون محصول رو در 2000 دسته بندی داره و هر روز هم به تعداد محصولاتش داره اضافه میشه.

بعدا در یک مقاله دیگه حتما بیشتر شما رو با این موتور جستجوی جدید آشنا میکنم.

موتور جستجوی کالاتربایمالز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید