ویرگول
ورودثبت نام
نبی
نبی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

آموزش میلیاردر شدن با کریپتو برای بی‌شرف‌ها!

یعنی اگر فقط یه ذره‌ها، به مسائل اخلاقی پایبند نبودم، به سادگی و بی ریسک میلیاردر میشدم با #کریپتو ها!

ببین تکنیک چقدر دقیق بوده که خودمم با این ادعا 6$ ازم خورد!? تازه میخواستم 50$ بزارم!


https://t.me/OfficialCoinSniper

کانالش 40ک ممبر داشت، هر پستی میزد به سرعت 20ک ویو رو میخورد که به نظر فعال می اومد. پس جای شک نمیزاشت که فیک باشه.


خرید گروهی بود، سر یه تایم مشخص یه توکن میگفت، بخر بخر راه مینداخت میکشید بالا و به سود کمتر از 1500% هم راضی نمیشد و بعد میکشید بیرون.

سابقه قبل و چارت توکن با کانترکتش رو میدیدی دقیقاً اتفاق افتاده بود.


خب من میدونستم پامپ اسکم میکنن و تحقیقی هم که کردم همه میگفتن که خب چون با dex و پنکیک‌سواپ معامله میشه، ممکنه سر اون قیمتی که باید نشه فروحت و اسلیپیج بالایی میخوره و سایر توضیحات فنی که رو سرت خراب میکنن و فرصت نمیدن و... من هم ذهنم حول همین موضوع بود گفتم خب فوقش بجای 10 برابر روی 2 برابر سود، زود میفروشم!

به هر حال لازم بود مسئله به شکل عملی تست بشه.


اما هیچکی نگفت که اصلاً اجازه فروش بهت نمیده!

بله! این بزرگوار، کلاً توکن رو خودش میسازه و کانترکت دست خودشه و طوری با سالیدی برنامه نویسیش کرده که قابلت فروش رو جلوشو گرفته و فقط خودش امکان فروش داره! به همین سادگی شما میخرید و میمونید با یه مشت سنگ ریزه بی ارزش!

تصویری از پیامی که زمان فروش دریافت میکنید
تصویری از پیامی که زمان فروش دریافت میکنید


بعد که بیشتر تحقیق کردم دیدم ساخت چنین توکن‌هایی به سادگی آب خوردنه و کانال و ممبر فیک هم که سادست و ویو هم به راحتی میشه فیک زد روی تمام پست‌ها.

نسخه خوشگل پیچیدست فقط میمونه همون یه ذره "نامردی" که باید توی وجود یه "بی‌شرف" باشه!


یه موقع‌هایی هم سوتی میداد که یه نظرسنجی میزاشت 20ک ویو میخورد، 50 نفرم شرکت نکرده بودن! یا یه پست اون وسطا در میرفت که ویو بزنه! که البته اینو من بعداً دیدم.


خب کانال هم که توسط تلگرام لیبل #اسکم خورد و بعد از مدتی هم کلاً حذف شد یا حذفش کرد و مطمئناً چند وقت دیگه با اسم و هویت جدید بازی رو تکرار میکنه...


این هم مشخصات آدرس و کانترکتش:

Contract: https://bscscan.com/address/0x3afdf1f867c70bc7a6b1c8752f861ac0531746ae

Token: https://bscscan.com/token/0x3afdf1f867c70bc7a6b1c8752f861ac0531746ae

Creator: https://bscscan.com/address/0x0b2be310d13f9cbef1c159d474646032f1bd55d4


تقابل اشک و لبخندها! :-)
تقابل اشک و لبخندها! :-)


خلاصه ما که فکر میکنیم 6$ صدقه بوده :-) گفتم شما حواستون باشه.


بروزرسانی در فروردین ۱۴۰۱:

پیشنهاد میکنم این ویدیو رو ببینید، در این ویدیو همه عملیات کلاهبرداری که در بالا شرح داده شد رو به شکل عملی نشون داده و اثبات کرده:

https://www.instagram.com/tv/CbiUb0QJ4W1/


رمزارزکریپتوکلاهبرداریدامپتوکن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید