ویرگول
ورودثبت نام
نادر ساروقی
نادر ساروقی
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

ماوس جدید

یادم نیست دقیقا اولین خرید اینترنتیم چی بود، فکر کنم یه بسته سی‌دی خام از سایت فینال بود، سال 84-85 که تو یه کافی نت کار می‌کردم، یه خوره افتاده بود به جونم که اینترنتی خرید کنم و کسی از دوروبریام نبود راهنمایی کنه و یا انجام داده باشه همون موقع تو همون سن چنتا خرید هم انجام دادم که برام یه حس خوبی داشت انگار از همسنای خودم و از زمانه جلوترم

اون موقع یادمه که چند بار نوار کاست، نرم افزار، مجله و کتابای گرافیکی که تو شهرمون (دهگلان- کردستان) اصلا پیدا نمیشد رو سفارش دادم

و این داستان ادامه داره و شکر خدا هم تا حالا از خرید اینترنتی کلاه سرم نرفته و امیدوارم براتون اتفاق نیفته، حالا هم که تا اونجا که وقت و حوصلشو داشته باشم اینترنتی خرید میکنم، (منظورم اینه که عجله ای برای تهیه اون محصول نداشته باشم، چند روز بعد بدستم رسید کارم لنگ نمونه)

آقا چند وقت پیش ماوسم اذیت میکرد و خوب کار نمی‌کرد، منم تصمیم گرفتم یه ماوس جدید بخرم، طبق عادت همه ما ایرانیان توی گوگل سرچ کردم که بررسی کنم ببینم قیمتا چطوریه ( چرا گفتم ما ایرانیا مگه خارجیا گوگل ندارند)

آقا اگه یادتون باشه چند وقت پیش یه تبلیغی اومد هرچی رو بخوای رایگان ارسال میکنیم حتی این، منم هرچی فکر کردم نام اون سایته یادم نیومد یه سرچ دیگه کردم تا به سایت مورد نظر رسیدم حالا اسم نمیبرم خودتون میدونید کدوم رو میگم

رفتم قیمتاشو نگاه کردم با سایت های دیگه مقایسه کردم که دیدم این ارسال رایگانی که میگه الکیه، حتی از اون سایتی که هزینه ارسال هم میگیره باز گرونتر میفته، ای بووووق

تا اینکه فروشگاه جانبی رو دیدم و قبلا هم در موردشون شنیده بودم ولی تا حالا ازشون خرید نداشته بودم، قیمتش هم نسبت به بقیه ارزونتر بود، خرید رو پنج‌شنبه عصر انجام دادم که چنتا پیامک اومد و منو در روند سفارشم قرار داد که اونم خوشم اومد

سفارشم رو شنبه زده بودم، شنبه پیامک اومد که سفارشتون ارسال شده و چون محل کار رو زده بودم تا 5 منتظر شدم نیومد و ساعت 6 پیکی زنگ زد که سفارشتون رو آوردم (که کاش قبلش هماهنگ میکرد)

سفارش رو با هماهنگی خودم داد به واحد همسایه و صبح رفتم ازشون تحویل گرفتم که برای اولین بار دیدم سفارشم داخله ساک پارچه ایه ساده است و بالای پاکت رو با فاکتور سفارش میخکوب کرده بود، همییین !!!

در نوع خودش اولین بار بود که همچین بسته‌بندی رو می‌دیدم و احتمالا چون با پیک خودشون بوده مطمئن بودند که مشکلی برای سفارش بوجود نمیاد، ولی انتظار یک بسته بندی بهتری را داشتم با چاپ و طرح خودشون، ولی خوب همون کیسه پارچه‌ای هم ایده جالبی بوده که دوستدار محیط زیست هم هست و نمیشه گفت بخاطر صرفه جویی در هزینه هاشون این کار رو کردن چون اونم هزینه داره و تقریبا هم قیمت کارتن میفته ولی بنظرم حالا که داره این مدلی بسته بندی میکنه اگه روی همون کیسه یک چاپی میزد که خودش رو بهتر نشون بده بهتر بود و در دید مشتری با ارزشتر بود، نمیدونم شاید چون من خودم تو کار طراحی هستم این مسئله به چشمم اومده و شاید برای دیگران همچین بسته بندی مهم نباشه


راستی سفارش هم دقیقا همون رنگی بود که انتخاب کرده بودم و در خریدهای اینترنتی این برام خیلی مهمه

ماوس هاتون برقرار

فروشگاه اینترنتیلجستیکبسته بندیماوسخرید اینترنتی
کارشناس گرافیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید