ویرگول
ورودثبت نام
NaFas
NaFas
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

معرفی گروه تلگرام برنامه نویسی

سلام دوستان ... من چند مدتی هست که برنامه نویسی را شروع کردم و خیلی خوب پیش رفتم. با استفاده از جستجو در اینترنت و البته کمک گرفتن از گروه های برنامه نویسی مختلف تونستم کارمو خیلی عالی پیش ببرم و کلی پروژه تکمیل کردم.


یک گروه تلگرامی هست که واقعا برای من زحمت کشیدند و برای جناب آقای سام نیکزاد هست را میخاستم معرفی کنم و اگر شما هم مشکل یا سوال برنامه نویسی دارید یا کلا به دنبال جایی هستید که یک فضای صمیمی بین برنامه نویسان باشه گروه تلگرامی روزمرگی برنامه نویسی با مدیریت آقای نیکزاد را پیشنهاد میدم


در این گروه برنامه نویسان مختلفی از زبان های برنامه نویسی مختلف وجود داره که هم از روزمرگی های خودشان صحبت میکنند هم اینکه مشکلات برنامه نویسی بقیه را با بهترین شیوه حل میکنند.



برای جوین شدن به گروه تلگرامی برنامه نویسی روی لینک زیر کلیک کنید یا اینکه در تلگرام خود آیدی آنرا جایی کپی کنید تا لینک شود و روی آن کلیک کنید :

https://t.me/DayliCoding

ID : @DayliCoding


گروه های تلگرامی زیادی هست که در زمینه ی برنامه نویسی فعالیت میکنند ولی متاسفانه هیچکدام بصورت جدی مشکلات برنامه نویسی را حل نمیکردند تا من در این گروه فعالیت کردم و تمام مشکلات پروژه های برنامه نویسی من حل شد.



برنامه نویسیگروه تلگرامیبرنامه نویسی تلگرامپایتونprogramming
کارشناس ارشد هوش مصنوعی دانشگاه تهران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید