ویرگول
ورودثبت نام
نفیسه رضایی افضل
نفیسه رضایی افضل
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اعجاز خرده عادت ها

اعجاز خرده عادت ها
اعجاز خرده عادت ها


من نمی دانستم که خرده عادت ها می توانند قوی باشند. هیچ وقت از قدرت خرده عادت ها مطلع نبودم و هر بار با دیدن این عنوان و حتی با مطرح شدن این موضوع در جوامع و در سخنرانی ها اعتماد و باوری به این لغات نداشتم .

اما اکنون من به این خرده عادت ها باور و ایمان پیدا کردم و حالا فهمیدم که چه قدر، چه قدر این خرده عادت ها می تواند در سرنوشت آدم مهم و اثر گذار باشد .

حتی با مثال هایی که در سخنرانی ها و یا از سوی اساتید می شنیدم باورم نمی شد که مثلا چک چک آب می تواند سنگ را سوراخ کند، یعنی به این مدت زمان طولانی ، صبوری ، تحمل کردن و ادامه دادن تا به نتیجه رسیدن برایم دشوار بود .

اما الان به این باور ارزشمند رسیدم و چه قدر خوشحالم که با شروع سال جدید به این نتیجه رسیدم.

این نتیجه برای من خیلی گرانبها است. به نحوی که باور و حرکت من را برای رسیدن به هدفم بسیار قوی تر از گذشته نموده است .

حالا سعی دارم با تعیین عادت های درست در مسیر درستی برای رسیدن به هدفم قرار بگیرم .

قطعا هر چه قدر در تعیین عادت ها اندیشه و تفکر کنم، قطعا رسیدن به هدف برایم قطعی تر خواهد شد .

قدرت خرده عادت ها را دست کم نگیرد .

عادتآهستهصبرمسیرنتیجه
من نفیسه هستم یک جوینده اطلاعات که به تازگی تصمیم گرفتم اطلاعاتم را به نگارش در بیاورم . امید که مطالب برای مخاطبان مفید باشد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید