ویرگول
ورودثبت نام
نفیسه رضایی افضل
نفیسه رضایی افضل
خواندن ۱ دقیقه·۲۲ روز پیش

سرعت زندگی را کم کنیم

کاهش سرعت زندگی
کاهش سرعت زندگی

سلام

امروز آمدم براتون بگم از سرعت در زندگی های امروزی .

خوب می دونید که تمام کارهامون را در محل کار و یا حتی در منزل داریم به سرعت انجام میدیم .

والا نمی دونم چه طور از این سرعته بگم ، آخه انگاری سرعت در انجام کارهای اداری در ایران به مراتب خیلی کم هست .

شایدم بتونم این طوری بگم که منظورم به نتیجه رسیدن کارها نیست همون روند کارها در ذهنمون هست .

وای خدای من عجب موضوع سختی را انتخاب کردم که امروز براتون راجع بهش بنویسم .

هر چی می خوام بگم تو ذهنم نقدها و مخاطبانی ظاهر میشن که برام بنویسن کجای کارهای اداری سریع و زود انجام میشه هیچ چیز سر جای خودش نیست . یک ماهه ما کار اداری داریم اما هر دفعه مراجعه می کنیم فقط از این اتاق به اون اتاق از این طبقه به اون طبقه می فرستنمون.

قصد ندارم بیشتر از این موضوع را باز کنم برای همین ، همین جا به این بخش از متنم خاتمه می دم.

منظورم اینه که یک خانم شاغل وقتی می رسه خونه باید با سرعت خیلی بالا در تدارک شام و انجام امور خانه برسه . رسیدگی به بچه ها مخصوصن اگر در سال تحصیلی باشه .

چند وقتی هست که شاید شاهد تعامل بیشتر پدرها در خانه با مادر شاغل هستیم ، که به نظرم این پیشرفت فرهنگی خانواده ها را می رسونه .

خلاصه که می خواستم بگم سرعت زندگی را کم کنیم تا بتونیم بیشتر در لحظه باشیم و از زندگی بیشتر لذت ببریم . در واقع کارها را در ذهنمون کندتر انجامش بدیم .

اون جور که دلم می خواست نتونستم این موضوع را شرح بدم .

شاید در فرصتی دیگه بتونم راجع بهش یک چیز بهتری بنویسم.


زندگیسرعتکم کردن سرعتمشغله کاریتعامل
من نفیسه هستم یک جوینده اطلاعات که به تازگی تصمیم گرفتم اطلاعاتم را به نگارش در بیاورم . امید که مطالب برای مخاطبان مفید باشد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید