ویرگول
ورودثبت نام
هنرمند نقاشیخط
هنرمند نقاشیخط
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

یه آموزشگاه زبان کودک خوب در شهركرد

این یک داستان واقعی است!

پیله تا پرواز شعبه کاشانی یه آموزشگاه زبان کودک خوب در شهركرد هست. اونقدر خوب و متفاوت که اگر برید و ببینید باورتون نمیشه که اینهمه تفاوت رو دارید توی شهرکرد میبینید. بخاطر همین دلم نیومد ازش حرفی نزنم و معرفی ش نکنم.


راستش من خودم یه دختر 3 ساله دارم که چند وقتی هست دنبال آموزش زبان انگلیسی براش بودم و می خاستم بهترین آموزشگاه زبان کودک شهرکرد را پیدا کنم و اونجا ثبت نامش کنم. از دوستان و همکارام توی شرکت پرس و جو کردم و هرکی یه جوری راهنماییم کرد.

یکی گفت که به ببرش آموزشگاه مهاجر ، یکی دیگه گفت ببرش آموزشگاه پیله تا پرواز ، یکی دیگه پیشنهادش این بود که ببرمش آموزشگاه زبان کانون زبان ، هر کدام از از دوستان و رفقا یه پیشنهاد داشتن برام و منم خب چون مهم بود برام سبک آموزش، نتیجه گیری آخر کار ، محیط آموزشی بخصوص کادر آموزشی مجموعه و ... همه این جاهایی که دوستانم گفته بودند رو سر زدم و یکی یکی به آموزشگاه ها مراجعه کردم.
چالش ها و مشکلات زیادی بود، اول اینکه خیلی از آموزشگاه های زبان شهرکرد فقط یه آموزشگاه زبان معمولی بودند و تخصص آموزش زبان به کودکان را نداشتند ! اونها می خواستند مثل همه دوره ها ی آموزش زبان انگلیسی ، آموزش زبان آلمانی یا فرانسه ای که برگزار میکردند کتاب هایی حالا با شکل های بیشتر و رنگ های قشنگ تر بدن به بچه ۳ ساله من و بهش آموزش زبان بدن !

من خودم روانشناسی خوندم و میدونستم که این روش اصلا جواب نمیده و بچه ها نباید تحت آموزش مستقیم قرار بگیرد پس خیلی از آموزشگاه ها مثل مهاجر و کانون زبان و کودکان برتر از لیست انتخاب هام حذف شدند .

من موندم و یه آموزشگاه اونم پیله تا پرواز اونا سبکه آموزششون این آموزش مستقیم نبود آموزش با بازی و داستان سرایی و قصه گویی بود و من میدونستم این روش برای بچه های زیر ۱۰ سال جواب میده پس اونها رو انتخاب کردم.

بهترین آموزشگاه زبان شهرکرد توی بهترین جای شهر ثبت نام کنید و تمااام!

اینم لینک سایت آموزشگاه زبان پیله تا پرواز شهرکرد هست، ببینید چه سایت گوگولی مگولی هم دارن :)

www.koodak2zabaneh.ir



آموزش زبان
هنر اگر چه نان نمیشود اما شراب زندگی ست!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید