ویرگول
ورودثبت نام
Naghmeh.Ilbeigi
Naghmeh.Ilbeigi
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

نمی دانم کدام احمقی این را گفته است..

نمی دانم کدام احمقی این مزخرفات را گفته است. اگر ببینمش محکم در دهانش می کوبم، آنقدر که مثل آبشار نیاگاران خون ریزی داشته باشد. یقه اش را می گیرم و محکم او را به دیوار می کوبم. سپس چندتا مشت در دلش می زنم که دعا کند دل و روده اش از دهانش در بیاید وگرنه خودم این کار را می کنم. حتی شکنجه های قرون وسطایی هم کمش است! جهنم هم که برود، دلم خنک نمی شود. شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر چه گفته؟ باید بگوید چه نگفته! بگذارید شروع کنم.

کدام احمقی گفته است که هر که بد اخلاق تر است ،خیلی جذاب تر به نظر می آید؟

کدام احمقی گفته است که هر که فحش های آبدار و نامناسب تر بدهد، از بقیه خفن تر است؟

کدام احمقی گفته است که هر که فلان فیلم را ندیده یا فلانی را نمی شناسد ، مال عهد بوق است؟

کدام احمقی گفته است که هر که زیباتر یا هر چیز دیگه ای است، حتما باهوش تر هم است؟

کدام احمقی گفته است که هر که غمگین تر است، خیلی زندگی جالبی دارد؟

کدام احمقی گفته است هر که زود بزرگ شد، عقلش هم بیشتر رشد کرد؟

کدام احمقی گفته است هر که تا کاری انجام داد یا چیزی خرید باید به عالم و آدم نشون بده تا چشم همه در بیاد؟

کدام احمقی گفته است هر که نمره اش خیلی یا کم باشد، انسانی باهوش یا خنگ است؟

کدام احمقی گفته است می توانیم از روی نمره ها افراد را قضاوت کنیم؟ چه ربطی دارد نمره ی کنکورش چند شده یا معدل اش چقدر است؟

کدام احمقی گفته است هر که را می شود از روی ظاهرش قضاوت کرد؟

کدام احمقی گفته است هر که را که مثل همه یک کار را انجام نمی دهد، یعنی عقب مونده است؟

اصلا کدام احمقی این مزخرفات را در گوش خیلی ها نجوا کرده است؟ بهتر است به همان جهنمی که ازش آمده برود.

گاهی آنقدر احمق ها می گویند که شروع می کنیم به گوش دادن. آغازی برای بزرگترین اشتباهات مان. و دنیای من پر شده از کسانی که صدای این احمقان را گوش داده اند.

احمقیاعصاباعصبانیتقضاوت اشتباهچرا داری تگ ها رو میخونی؟
یک دختر هستم که دنیای در ذهنم ساختم و با هر پست به کمی از اون سفر می کنم البته عاشق انیمه هستم و یک اتاکو هم هستم و همچنین یک ENFP واقعی! من یک استی هستم!(SKZ)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید