ویرگول
ورودثبت نام
Naghmeh.Ilbeigi
Naghmeh.Ilbeigi
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

یه نقشه های دارمممم که نگو و نپرس!

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممم یه اکانت دیگه زدمممممممممممممممممممممممم

دلیل شو و فعالیت هاشو هم گفتمممممممممم
وجدان:"بدو لینک بده مردم هزار ساعته منتظرن :/"

باشه باشه الان لینک اکانت مو میدممم!

https://virgool.io/@ilbeiginaghmeh

درستههههه من همونمممم فقط این دفعه با یه ایمیل دیگررررررررررررررر وجدان:"خب برو سر اصل مطلب :/ "

به لطف تو دلم نمی خواهد برم سر اصل مطلب :/ وجدان:" :/ عوذ به الله " خب مگه چیه :/

میدانم، که الان فکر میکنید که ، نغمه چرا پاشدی اومدی یک اکانت دیگه زدی؟! پاشو برو همون داستان بنویس یه چیزی بخونیم یا حداقل چت یکی رو بزار یا بعد عمری حداقل یک پست بزار! بله ولی دلیل دیگری داشتم.

من دوتا اکانت دارم به دلیل اینکه و فعالیت هاش...

اکانت اولم:

دلیل:

1-خوشگذورنی( مانند خیلی از شماها چیز عجیبی نیست? والا! * شونه بالا انداختن)

2-داستان نوشتن و خالی کردن ایده های که دارند مغزم را می خورند( گرچه همشو نمی نویسم و هنر میکنم :/ ) 3-تفریح و سرگرمی

4-سرگرم کردن خودم و شما

5-اضافه کردن اطلاعات به مغز مبارکتان !(فقط منم که خود به خود یاد عروس ها می افتم؟?)

فعالیت:

1-نوشتن داستان

2-در مورد علایق ام اطلاعات دادن

3-در مورد علایقم داستان نوشتن

4-معرفی فیلم و کتاب

5-همچنین گاهی وقتها درد و دل کردن! ( فقط در پیش نویس، چیه جا خوردید؟!? انتظار دارید من بیام بدبختی هایم را اقرار کنم تا توسط دوستان عزیزم بر فنا برم که چرا انقدر برونگرای؟? نه ممنون موخوام زنده بمونم?)

اکانت دومم:

دلیل: 1-بررسی یک نظریه که توی ذهنمه(حالا هرچقدرم به اون مغزتون فشار بیارین نمی فهمین تلاش زیادی نکنید? البته شایدم فهمیدید و ضایع شدم=_= ) 2-مفید بودن برای شما! یعنی مثلا فقط سرگرم نشید یک بهره ای هم ببرید!(فقط صبر) 3-دیدن موفقیت شما!(صبر کنید متوجه میشیدد!)

4-و ثابت کردن یک نظریه روانشناسی یا شناختن ادم های در حال حاضر ویرگول!

5-تازه شاید حتی بعضی موقها پست های خودم وقتی دارم خودمو می بازم به کمکم بیان و بگند نغمه تو قبلا همچین ادمی بودی و دوباره میتوانی بشی!

فعالیت:

1-نوشتن مطالب انگیزشی برای درس خوندن

2- یاد دادن برنامه ریزی تا حدی که میتوانم( شاید بتوانم اگه اولیت هاتون و برنامه تون رو بهم بدید براتون برنامه ریزی کنم تکرار میکنم شاید!از الان بگم که خیلی حرفه ای نیستم مثل آن آدم خفن هاش)

3-معرفی کردن گروه های که این شکلی به درس خوندن اهمیت میددن و ترفند یا می دهند دقیقا همون کارهایی که من میخواهم بکنم ولی انها توی گروه های واتساپی می کنند.

5-چگونه بتوانید درس بخوانید و موفق شوید

6-چگونه کم تر ناراحتی داشته باشید (از تجربه ام براتون میگم حالا مگه چقدرم تجربه دارم?)

7-همچنین شاید چند تا عکس و فیلم های که کمک توی درس خواندن می کنند و انگیزشی هستند بزارم تازه تلاش میکنم کسانی رو دنبال کنم یا پیدا کنم که مطالب انگیزشی و درس خوندنی میزارن حتی شاید لینک پست های بقیه رو هم بدم! 8-نوشتن مجموعه ی به نام "تکاپو" که بیان گر حقیقت زندگی ام در مدرسه و در واقعیت هست البته شاید بعضی موقها برای حوصله تون سر نره چندتا چیز هم اضافه بکنم حتی شاید بیام اتفاقات که برام رخ داد چه بد چه خوب رو تعریف کنم و اخرش یک نتیجه گیری کنم صد البته که از شما هم نتیجه گیری میخواهم چون هدفم اینکه از تک تک پست ها یک استفاده ی ببرید! پس موفق باشیددددد! البته باید همیشه موفق باشیددددد


حقیقت که پشت خوندن تگ ها پنهان است نا آشکار استچرا داری تگ ها رو میخونیآقا یا خانم چرا تگ گذاشتن اصلا؟بیاااااااا و ببینننخبر داغ
یک دختر هستم که دنیای در ذهنم ساختم و با هر پست به کمی از اون سفر می کنم البته عاشق انیمه هستم و یک اتاکو هم هستم و همچنین یک ENFP واقعی! من یک استی هستم!(SKZ)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید