ویرگول
ورودثبت نام
Najmeh Varmazyar
Najmeh Varmazyar
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

🍃تهرانگردی، عشقی از جنس تاریخ و فرهنگ🍃

🍃سلام، من "نجمه ورمزیار" هستم، یک تهرانگرد. از بچگی عاشق تهران بودم. از کوچه پس کوچه‌های پرپیچ و خم آن گرفته تا خانه‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آن، همه و همه برای من جذاب بودند. 🍃هر بار که به مکانی جدید می‌رفتم، حس می‌کردم که با بخشی از تاریخ و فرهنگ ایران آشنا می‌شوم. 🍃با گذشت زمان، این علاقه روز به روز بیشتر شد. شروع کردم به مطالعه و تحقیق درباره تاریخ و فرهنگ تهران. هر چه بیشتر می‌خواندم، بیشتر می‌فهمیدم که تهران، شهر پررمز و رازی است. 🍃در سال "۱۴۰۲"، تصمیم گرفتم که علاقه‌ام را به دیگران هم منتقل کنم. بنابراین، یک پیج اینستاگرام با نام (tehranology.ir@) راه‌اندازی کردم. در این پیج، سعی می‌کنم که اطلاعات جالب و مفیدی درباره تهران و جاذبه‌های آن ارائه کنم 🍃تهرانگردی برای من بیش از یک کار، یک عشق است. من از این که می‌توانم با دیگران از تجربیات خود در این زمینه به اشتراک بگذارم، بسیار خوشحالم. امیدوارم که بتوانم به معرفی تهران و جاذبه‌های آن به گردشگران داخلی و خارجی کمک کنم.

https://www.instagram.com/tehranology.ir?igsh=dDdxczFwY3l5cnht



تاریخ فرهنگجاذبه‌های گردشگریفرهنگ ایرانپیج اینستاگرام
🍃سلام، من "نجمه ورمزیار" هستم، یک تهرانگرد. از بچگی عاشق تهران بودم. از کوچه پس کوچه‌های پرپیچ و خم آن گرفته تا خانه‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آن، همه و همه برای من جذاب بودند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید