ویرگول
ورودثبت نام
نرگس سلیمی
نرگس سلیمی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

به آقای لوترکینگِ عزیز بگو برای کی کلاه از سرت برمی داری..

بله...داشتم می گفتم آقای لوترکینگِ عزیزِ عزیزم، یادتان هست گفته بودید به کسی که با فقیران نامحترم رفتار میکند اطمینان نمی کنید. چراکه اگر شما هم در جایگاه آن فقیر بودید، با شما آنگونه رفتار می کرد؟ و این احترام و مهر کنونی، نسبت به شما نیست. بلکه به جایگاه و ثروت و نفوذ و ... است.

آه آقای لوترکینگِ عزیزِ عزیزم چه دردناک و غم ناک است تنظیم درجه ی احترام و مهربانی با میزان سکه های در جیب...

می فهمم آقای لوترکینگ عزیزِ عزیزم. می دانید من هم اطمینان نمی کنم به این افراد ...

آقای لوترکینگِ عزیزِ عزیزم، من با قلبی پر غم و پر امید، رویاهایم را مرور میکنم و شوالیه زندگی خود می شوم...

من برای همه ی خواهران و برادران عزیزِ عزیزم که شرافتمند می کوشند، با احترام کلاه از سرم بر میدارم...

آقای لوترکینگِ عزیزِ عزیزم، این روزها آدم های جامعه ام، آدم های جهانم، به احترام چه چیزی و چه کسانی کلاه از سر بر میدارند؟

آقای لوترکینگِ عزیزِ عزیزم، من هم صدا با شما می گویم:

"حتی اگر بدانم فردا جهان متلاشی خواهد شد، من باز هم درخت سیبم را خواهم کاشت"

آقای لوترکینگِ عزیزِ عزیزم رویای تان حقیقی باد...

با احترام




مارتین لوترکینگزندگیانسانم آرزوست
من لیسانس مهندسی نرم افزار و فوق لیسانس علوم شناختی دارم و عاشق یاد گرفتن و یاد دادن هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید