ویرگول
ورودثبت نام
سینا نریمانی
سینا نریمانی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

اجاره باغ ویلا اصفهان باغ بهادران آسان شد!

من سینا نریمانی از سال 88 فعال حوزه گردشگری و استارتاپی هستم که سال 92 اتفاقی برای یک دورهمی دوستانه مجبور به اجاره باغ ویلا در اصفهان شدم ، تا اون لحظه حتی به مخیله من هم خطور نمیکرد چه فرصت های در این بازار نهفتس تا مجبور به استفاده از این خدمات شدم. کافیه در روش سنتی و از واسطه های محلی اصفهان یک بار باغ اجاره کنید تا به نتیجه مشابه من دست پیدا کنید
اصفهان با دارا بودن رودخانه در بالا دست باغ بهادران تا اطراف زرین شهر جذابیت های زیادی برای ساکنین اصفهان و دیگر گردشگران دارد . اجاره باغ در باغ بهادران و اصفهان نیاز مبرم به داشتن دانش در ارتباط با موقعیت های باغ ها دارد و با اندکی اشتباه مشتری ممکن است ویلایی با قیمت گزاف در دور دست ترین نقطه رزرو کند .
بعضا دیده میشد که یک مشتری تا زمان رزرو یک ویلا به چندین واسطه سود رسانی میکرد به طور مثال : سینا قصد اجاره باغ در باغ بهادران را دارد . سینا با فردی در دیوار به نام علی تماس میگیرد ، علی ویلای خالی ندارد و با حسن تماس میگیرد ! حسن میگوید من که نه ، ولی حسین یک ویلا نوک کوه های زردخشویه صادق آباد دارد، اما حسین هم باید به مرتضی برای گرفتن این ویلا مبلغی کمیسیون بدهد .
تا این لحظه سینا برای اجاره باغ در باغ بهادران مجبور به پرداخت کمیسیون پنهان به حداقل 4 نفر هست
من برای رفع این مشکل اقدام به راه اندای سامانه اجاره باغ و ویلا در اصفهان و باغ بهادران کردم
بدین ترتیب علاوه بر اینکه مشتری برای اجاره باغ در اصفهان نیاز به اطلاعات کامل به واسطه ی دریافت لوکیشن و مشخصات کامل قبل از رزرو ندارد بلکه خیالش از ارتباط با یک واسطه حداقل راحت است .
امروز این سامانه ماجور نام دارد که در حال تبدیل به پلت فرمی متمرکز برای رزرو آنلاین سراسر ایران هست


راه های ارتباطی با ما :
اینستاگرام : majoor.co

اجاره باغباغاقامتگاهاصفهانتفریح
سینا فعال حوزه گردشگری اگر جایی چالش نباشه ، اثری از من نمیبینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید