ویرگول
ورودثبت نام
فناوری های هوشمند ایرانیان نارون
فناوری های هوشمند ایرانیان نارون
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

امان از دنیای پیچیده نرم افزار

توام مثل من فکر میکنی نرم افزارها دنیای پیچیده ای دارن؟

راستش من خودم هنوز که هنوزه حرف نرم افزار و برنامه نویسی میشه، حس میکنم همه اونایی که اینکاره ان، یه هوش خدادادی ای چیزی دارند که قسمت من نشده! به خاطر همین خودم هیچ وقت سراغش نرفتم. چون یادمه حتی واسه پروژه ارشد که نرم افزار matlab باید کار میکردم، بارها خودمو گاز میگرفتم که اخه اینم شد پروژه!

ولی الان ی جوری شده که با ادم هایی در ارتباط م که دارن با نرم افزارهای مختلف سازمانی و نرم افزارهای مالی خفن به کسب و کارها کمک میکنن که ساده تر کارهاشون رو مدیریت کنن. به خاطر همین میخوام خیلی ساده در مورد این نرم افزارها باهاتون صحبت کنم. شاید شما هم مثل من بهش علاقه مند شدید.

با هام همراه بمونید:)


نرم افزارتوسعه نرم افزار
قراره به زبان نارونی ها با هم در مورد دنیای جذاب نرم افزارهای سازمانی و بمب اسفناجی که به کسب و کارها تزریق میکنن صحبت کنیم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید