ویرگول
ورودثبت نام
نجمه صالحی
نجمه صالحی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

قدردانی



انتساب« مَن علّمنی حرفاً فقد صَیَّرنی عبداً» به امیرالمومنین علیه‌السلام درست باشد یا نادرست؛ اما به ما خوب یک حرف را می‌آموزد! اینکه فرزند آدم قدردان آموزگارت باش!
ای فرزند آدم قدردان تعلیم‌دهنده‌ات باش! چه یک حرف به تو بیاموزد چه آن‌که کوله‌باری از تجربه را بی‌دریغ در اختیارت بگذارد و با رشد تو برق شادی در چشمانش دیده شود!

چه خوب است که شکر نعمت، آن را افزون کند زیرا هنوز که هنوز است نیازمند آموزشم و هنوز که هنوز است معلمانی هستند که من توفیق شاگردی شان را نداشتم!

چه خوب است که باید از گهواره تا گور دانش آموخت و به کسب علم پرداخت! زیرا هنوز که هنوز است تشنه یادگیری‌ام و هنوز که هنوز است به شما اساتید عزیز نیازمند؛ نیازمندم چه از لحاظ تعلیم دانش و چه از لحاظ تعلیم راه و رسم صحیح زندگی!

خدا را سپاس که توفیق داد امروز را برای قدردانی بهترین موجود خلقت،معلم، قرار دادند و تو ای تعلیم‌دهندهٔ علم و دانش بهترین خلق روی زمینی!
بهترینی و شایسته بهترین قدردانی و زبان من قاصر از شکر این نعمت! تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که فراموش نکنم زحمات بی‌دریغ شما را و دعاگویتان باشم تا ابد!

در پناه خدا و دعای خیر معصومین علیهم السلام و عنایت خاصهٔ امیر المومنین علیه‌السلام پایدار باشی استادم!


✍️شاگرد کوچک شما نجمه صالحی

#ماه_رمضان
#روز_معلم
#روز_آخر_ماه_رمضان

نوشتن را دوست دارم، با نوشتن می‌توانم اندیشه را به بند کشم و او را مجبور به تمرکز کنم. (نویسنده وپژوهشگرتاریخ ؛کتب:زمزمه قلب من،آشنایی با روشهای صید مروارید علم،عملکرد زنان راوی شیعه عصر ابناالرضا ع)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید