ویرگول
ورودثبت نام
نجمه صالحی
نجمه صالحی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

و باز هم دلتنگی!



حتما تا حالا شده که دلتون تنگ بشه برای یک کسی یا چیزی یا مکانی، این روزها عجیب دلم تنگ شده برای قطعه‌ای از زمین، آنجا که روزگاری محل نزول وحی بود.


روزگاری که اسلام در حال طلوع بود، یک نفر شد مهمترین حامی رسول الله(ص) و از بذل مال و حتی جان دریغ نورزید؛ او بود که خدا و ملک مقربش بر او سلام فرستاد.

.

امروز که روز رحلت این بزرگ بانوی اسلام و ام‌المومنین بود، دلم بیشتر تنگ شد برای زیارت و حال و هوای مکه و دیدار زیباترین خانه هستی!


چند وقت پیش بود داشتم وسایل اتاق را مرتب می‌کردم، میان کیسه‌ها، کیسه‌ای هم بود به آدرس آنجا: مکه، شارع ال...کیسه را تا کردم و کناری گذاشتم! دنیا را چه دیدی شاید روزگاری همین شود اثری تاریخی و چیزی عجیب برای آیندگان! کسی چه می‌داند؟! مثل اینکه الان ما کیسه‌ای پیدا کنیم که رویش نوشته باشد آدرس حوالی بیت‌المقدس!!


?السَّلامُ عَلَیْک یا اُمَّ الْمُؤْمِنِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْک یا زَوْجَةَ سَیّـِدِ الْمُرْسَلِینِ، اَلسَّلامُ عَلَیْک یا اُمَّ فاطِمَةَ الزَّهْراءِ سَیِّدَةِ نِساءِ الْعالَمِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْک یا أَوَّلَ الْمُؤْمِناتِ، اَلسَّلامُ عَلَیْک یا مَنْ أَنْفَقَتْ مالَها فِی نُصْرَةِ سَیِّدِ الاْنْبِیاءِ، وَ نَصَرَتْهُ مَااسْتَطاعَتْ وَدافَعَتْ عَنْهُ الاْعْدا?

نوشتن را دوست دارم، با نوشتن می‌توانم اندیشه را به بند کشم و او را مجبور به تمرکز کنم. (نویسنده وپژوهشگرتاریخ ؛کتب:زمزمه قلب من،آشنایی با روشهای صید مروارید علم،عملکرد زنان راوی شیعه عصر ابناالرضا ع)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید