ویرگول
ورودثبت نام
naser.gorg
naser.gorg
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

سایت خرید و فروش ابزار فعال در دوران قرنطینه (دپو ابزار)

ابزار فروشی

دپو ابزار
دپو ابزار


خرید ابزار با وجود داستان های پیش اومده در وضعیا تعطیلی کرونا و وجود ویروس کرونا شاید برای همکارای عزیز و صنعتگرا و هنرمندای عزیز سخت شده باشه چون من دیروز برای خرید ابزار رفتم حسن آباد ولی تمام مغازه ها بسته بود و تعزیرات با مغازه هایی که باز کرده بودن برخورد کرده بود ولی یکی از مغازه ها که کرکره اش تا نصفه بالا بود برخورد کردم که خواستم ازش خرید کنم ولی گفت نمیشه جریمه میکنن اما یه پیشنهاد خیلی خیلی جالب به من داد و گفت ما و بقیه کاسب های حسن آباد که الان تعطیل هستیم همه روی یه سایت خرید و فروش فعال هستیم و داریم خرید و فروش میکنیم که سایت تخصصی بین کسبه بازار ابزار هستش و گفت میتونی اونجا خیلی راحت هر ابزاری رو که بخوای خرید کنی با قیمت عمده فروشی ابزار و قیمتی که خود بازاری ها بین همکارا خرید و فروش میکنن البته من بعد از اینکه وارد سایت دپو ابزار شدم دیدم خیلی امکانات دیگه هم داره مثل خرید و فروش ابزار دست دوم و حتی درخواست ابزار های نایاب که خواستم اینجا هم برای عزیزانی که کسب و کارشون از کرونا صدمه خورده و نمیتونن ابزار تهیه کنن اطلاع بدم تا یه وظیفه اجتماعی هم انجام داده باشم.

اسم سایت دپو ابزار هستش و کارشون رو هم که توضیح دادم و براتون لینکش رو هم میزارم اگر نیاز داشتید بش سر بزنید

https://www.depoabzar.com/

ابزارابزار دست دومتعمیر ابزارابزار برقیابزار شارژی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید