ویرگول
ورودثبت نام
ناصر عزیزخانی نویسنده ،شاعر و پژوهشگر وفعال رسانه
ناصر عزیزخانی نویسنده ،شاعر و پژوهشگر وفعال رسانه
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

نامه ناصرعزیزخانی نویسنده و شاعر ایرانی به امیر تتلو خواننده

عزیزم امیر تتلو،

سلام و احترام به شما. امیدوارم که این نامه در بهترین حالت و به خوبی به شما برسد. من ناصر عزیز خانی، یک نویسنده و شاعر معاصر ایران هستم و با اعتقاد کامل به استعداد و توانایی های شما در عرصه موسیقی، تصمیم گرفتم که این نامه را برای شما بنویسم.



دوست عزیز، من همانند شما، به خوبی از ارزش های موسیقی ایرانی آگاهی دارم و به عنوان یک شاعر، همیشه تلاش میکنم از این میراث فرهنگی بزرگ بهره ببرم و آن را به همه جا برده و معرفی کنم. بنابراین، سخنانم را با این هدف ارائه میکنم که لطفا با احترامی به ارزش های موسیقی ایرانی نگاه کنید.


امیر جان، شما یک خواننده استعدادمند و پرطراوت هستید و آثار شما در دنیای موسیقی ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما به عنوان یک هنرمند با تجربه، میخواهم به شما بگویم که مسئله این نیست که موسیقی ایرانی به گند نکشد، بلکه مسئله این است که هر هنرمندی باید مسئولیت خود را نسبت به ارتقاء و حفظ ارزش های موسیقی ایرانی داشته باشد.


به عنوان یک هنرمند، شما توانایی بی نظیری دارید تا با استفاده از آهنگسازی و شعر خلاقانه خود، به جامعه یک پیام قوی و ارزشمند ارائه دهید. در این راه، میتوانید از الگوهای موسیقی ایرانی بهره ببرید و آن را با الهام از سبک های موسیقی دیگر ترکیب کنید. این رویکرد، میتواند به خلق آثاری منحصر به فرد و همچنین حفظ هویت موسیقی ایرانی کمک کند.


در نهایت، امیدوارم که با ارتقاء و حفظ ارزش های موسیقی ایرانی، توانایی شما در صحنه موسیقی به رشد و شکوفایی بیشتری برسد. همچنین، تمنا دارم که همواره در انتخاب و اجرای آثارتان، به این نکته توجه کنید که موسیقی ایرانی ثروتمند و متنوع است و شما میتوانید از این تنوع استفاده کنید تا آثاری بی نظیر و قابل تحسین را به جامعه هنری ایرانی عرضه کنید.


با آرزوی موفقیت برای شما در پیشرفت هنری خود،

ناصر عزیز خانی

ناصرعزیزخانی نویسنده و شاعرمعاصر ایرانامیر تتلو خوانندهنامهموسیقی ایرانموسیقی ایرانی
شاعر _ نویسنده #دکتری روانشناسی بالینی از دانشگاه آکسفورد انگلستان _#دکتری روانشناسی عمومی از دانشگاه تهران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید