ویرگول
ورودثبت نام
Nastaran
Nastaran
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

حروف ربط جایگاه صفر: -Die konjunktionen an der position -0

حروف ربط جایگاه صفر:            -Die konjunktionen an der position -0

und,oder,denn,doch,aber,sondern

مثال:

Ich gehe nicht in die stadt , sondern ich bleibe zuhause:من به شهر نمی روم بلکه من در خانه می مانم

Ich gehe nach Hause , denn es ist schon spät: من به خانه می روم چونکه دیر وقت است

Ich würde gern nach paris reisen ,doch ich habe kein Geld: من مایلم به پاریس سفر کنم اما من پول ندارم

Amir ist in die stadt gegangen und seine kinder sind zuhause geblieben:امیر به شهر می رود و بچه های او درخانه می مانند

Ich mochte gern deine party kommen, aber ich habe keine zeit: من مایلم به پارتی تو بیام اما من وقت ندارم

Ich kann dir das erklären oder du suchst im Internet:من میتونم بهت توضیح بدهم یا تو در اینترنت جستجو کنی

حروف ربطحروف ربط جایگاه صفرآلمانییادگیری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید