ویرگول
ورودثبت نام
Nastaran
Nastaran
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

حروف ربط وابسته Die subjounktionen

حروف ربط وابسته Die subjounktionen

تعدادی از حروف های ربط وابسته Die subjounktionen:

weil/dass/ob/damit/obwohl

weil زیرا /چون که

مثال:

.Ich gehe nicht in die schule,weil ich krank bin. من نمی روم مدرسه چونکه من مریض هستم

dass که

مثال:

Ich bin sicher.dass ich deutsch lerne kann. من مطمين هستم که آلمانی را میتونم یادبگیرم

obwohl با اینکه

مثال:

Ich muss zur schule gehen,obwohl ich krank bin. من باید برم به مدرسه بااینکه من مریض هستم

damit برای اینکه

مثال:

.Ich lerne sehr viel,damit ich die prufung bestehe من یاد میگیرم خیلی زیاد برای اینکه من امتحان قبول بشم

ob که آیا

مثال:

sie fragt mich,ob ich ihr helfen kann. او میپرسه از من که آیا من میتونم کمک کنم به او

حروف ربط وابسته Die subjounktionen
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید