ویرگول
ورودثبت نام
Nastaran
Nastaran
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

25 تا از جمله های پر کاربرد آلمانی

25 تا از جمله های پر کاربرد آلمانی:

*Mach dir nicht vor:خودتو گول نزن

*Das ist so lächerlich:این خیلی مضحکه

*Behalt den Rest:بقیه پول مال خودت

*Du hast mir den Tag versüßt:روزم رو ساختی

*Ich habe gerade keinen Kopf dafür:الان نمیتونم ذهنمو روش بذارم

*Ich werde dich nicht enttäuschen:نا امیدت نمی کنم

*Dein Schuh ist auf:بند کفشت بازه

*Als wäre es gestern gewesen:انگار همین دیروز بود

*Ich bin neugierig auf ihn:من نسبت به اون کنجکاوم

*Er ist eine Null:اون آدم بی دست و پاییه

*Gut Ding will Weile haben:گر صبر کنی زغوره حلوا سازی

*Warte bitte einen Augenblick:یه کوچولو صبر کن لطفا

*Das war Knapp:نزدیک بود

*Es ist nicht alles Gold,was glänzt:هر گردی که گردو نیست

*Steig von deinem hohen Ross:از خر شیطون بیا پایین

*Ich bin der ich bin:من همینم که هستم

*Lange nicht gesehen:خیلی وقته همو ندیدیم

*Was sein wird,wird sein:هر چی قسمت باشه همان میشه

*Die Nacht ist noch jung:تازه سر شبه

*Behalt es für dich:به کسی نگو

*Wer ist er für dich?اون مرد چه نسبتی با تو داره؟

*Vielen Dank fürs mitnehmen:خیلی ممنون که منو رسوندین

*Warum das Lange Gesicht?چرا پکری؟

*Nimm einen Schluck:یه قلپ بزن

*Zähl nicht auf mich:رو من حساب نکن

25 تا از جمله های پر کاربرد آلمانیآلمانیپرکاربردجمله های پرکاربرد آلمانیجمله های پرکاربرد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید