ویرگول
ورودثبت نام
نوید پورحیدری
نوید پورحیدری
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

شاخص کلیدی عملکرد kpi سایت من

من نوید پورحیدری هستم و در حوزه ی بازاریابی دیجیتال فعالیت می کنم ، در این مقاله قست دارم kpi هایی که برای سایت خود یعنی bluenoor.ir که یک سایت فروشگاهی لوازم الکتریکی می باشد در نظر گرفته ام رو با شما به اشتراک بگذارم .

شاخص کلیدی عملکرد
شاخص کلیدی عملکرد

در واقع در این مقاله به تعاریف و توضیحات شاخص کلیدی عملکرد یا همان kpi نخواهم پرداخت و نکته ی دوم اینکه این مطلب بخشی از تمرین جلسه ی 15 دوره ی انلاین بازاریابی دیجیتال جناب آقای عادل طالبی می باشد .

هدف سازمانی :

هدفی که در سال اول برای آن در نظر گرفته ام این است که به فروش 5 میلیونی دست پیدا کنیم و به صورتی باشد که تکرار شونده باشد و در سال اول این درآمد را بتونیم حفظ کنیم .

اهداف عملیاتی :

برای دستیابی به اهداف سازمانی این موارد را در نظر گرفته ایم:

1- رسیدن به بالای 1000 فالور در اینستاگرام

2- نوشتن محتوای محصول و سئو محتوای محصولات (حداقل 20 محصول)

3- حضور در پلتفرم های ترب و ایسام

4- ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از طریق پیام رسان های واتساپ بیزنس و تلگرام


شاخص کلیدی عملکردkpiاهداف سازمان
علاقه مند به فضای دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید