ویرگول
ورودثبت نام
navid rezadoost
navid rezadoost
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دانلود دیتابیس شهر ها و استان های ایران (mongodb)


همین اول کار لینک رپو رو میزارم که کسی که مثل من حوصله اش کمه بره برای دانلود :

https://github.com/navidrezadoost/iran-cities-noSql
به دردت خورد استار یادت نره?


تقریبا سه ماهه پیش بود که برای یه پروژه بزرگ نیاز داشتم اطلاعات کاملی از استان و شهر های ایران داشته باشم.
شروع کردم به سرچ زدن تا یه چیز مناسب برای دیتابیس mongo خودم پیدا کنم پیدام کردم ولی همه از دم sql و بودن و اصلا غیر قابل استفاده برای من!

راه هاییم که برای تبدیل کردن اون دیتا ها به یه دیتای کامل و به درد بخور وجود داشت شر مطلعق بود برای همین تصمیم گرفتم از کامل ترین دیتابیس sql استان و شهر ایران توی گیت لب کلون بگیرم تمام دیتا هاش رو برای mongoDB بهینه سازی کنم تا کسی مثل من دوباره اینقدر به درد سر نیفته
برای دانلود فایل ها میتونید از ریپازوتوری که ادرسش رو گذاشتم اقدام کنید.

دانلود دیتابیس شهر ها و استان های ایران (mongodb)دانلود دیتابیس شهر ها و استان های ایراندیتابیس شهر ها و استان های ایراندیتابیس شهر ها و استان های ایران برای مونگودیتابیس شهر ها و استان های ایران برای mongo
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید