ویرگول
ورودثبت نام
نازنین قزوینی
نازنین قزوینی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

خداحافظ زیبایی

15 سال پیش بود که هوس کردم تو صورتم یه تغییراتی ایجاد کنم . خدا می دونه چقدر ذوق داشتم . کلی گشتم تا پزشک مورد اعتماد خودمو پیدا کردم .

می خواستم صورتمو واسه اینکه لاغر شده بودم ژل بزنم . بعد کلی تحمل درد تزریق با خوشحالی از چهره ی جدیدم از مطب خارج شدم به امید زیبایی بیشتر .

زمان گذشت اوایل خیلی همه چی خوب اما گذشت و گذشت و 15 سال گذشت .

دیگه زیبا نیستم دکترا می گن ژلهام عارضه نشون داده . دکتری می گفت ژلت عفونت کرده. یه چیزی بگم شاید چندش آور باشه یه سوراخ خود به خود روی صورتم ایجاد شده که کلی ماده ی زرد عفونتی با بوی بد ازش خارج می شه . پسرم دیگه بغلم نمیاد میگه تو مامان خوشگل من نیستی . صورت زیبام کجاست ؟

دکترا می گن باید تخلیه کنی - یکی از دکترا می گفت کامل تخلیه نمی شه اما راه من چیه ؟ من چیکار کنم ؟

آیا مثل قبل می شم . منی که عاشق مهمونی و جمعیت دوستام بودم الان چرا از دعوت شدن مهمونی می ترسم و متنفرم .

کلی تحقیقات انجام دادم می گن ژلت پاژ تو صورتمه . یکی از دکترا تعریف خوبی داشت می گفت : ژلها مثل کرم پیله درست کردن زیر پوستت چه تعبیر قشنگی پیله ی خداحافظی با زیباییم .

دکتر می گفت : پیله های صورتت را با برش باز می کنم و ژل داخلش رو تخلیه می کنیم و بعد توی پیله ها رو با سرم کامل می شوریم تا ژلها تخلیه بشن خدا کنه این کابوس تموم بشه . واسه ی همه ی ما دعا کنید .


تخلیه ژلژل پاژآبسه ژلتزریق ژل
کارشناس زیبایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید