ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه نظری
فاطمه نظری
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

بهترین جایگزین آمپول بیوتین بپانتن

امروز می خواهم یک مکمل خوراکی به جای آمپول بیوتین بپانتن معرفی کنم. اکثرا با آمپول های بیوتین بپانتین آشنایی دارید. این آمپول ها در پک های 12 عددی ( 6 آمپول بیوتین + 6 آمپول بپانتن) عرضه می شوند.

آمپول بیوتین و بپانتن برای کنترل ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرند. بیوتین همان ویتامین B7 است و بپانتن هم نام دیگر ویتامین B5.

این آمپول هم نمونه خارجی دارد که قیمت بالایی دارد و هم نمونه های ایرانی و کیفیت مناسب که در داخل داروخانه ها به فروش می رسد.

دقت کنید آمپول بیوتین بپانتن خارجی در داروخانه ها مجوز فروش ندارد و از طریق فروشگاه های اینترنتی قابل خریداری است.

همان طور که گفتم این آمپول، ریزش مو به دلیل کمبود ویتامین های ب5 و ب7 متوقف می کند.

اما افرادی هستند که علاقه ای به تزریق آمپول ندارند. قرص بیوتین می تواند جایگزین مناسبی برای این افراد باشد اما از قرص و کپسول بهتر محلول های خوراکی بیوتین هستند که جدیدا در داروخانه ها عرضه می شود.

این محلول ها هم طعم دار (پرتقالی، لیمویی و....) و هم بدون طعم وجود دارند. هم با آب می توانید ترکیب کنید و هم داخل آبمیوه و نوشیدنی مورد علاقه تون.

خوب می بینید که مصرف ویتامین ها روز به روز راحت تر و جذاب تر می شود. دیگر بهانه ای نیست. به اولین داروخانه که رسیدید بفرمایید ویال بیوپانتن می خواهم. روزی یکی از ویال ها را با لذت میل کنید!

آمپول بیوتینبیوتین بپانتنریزش مو
من فاطمه نظری هستم. در حال حاضر به عنوان کارشناس تولید محتوا در سایت داروخانه اینترنتی داروبوم مشغول به کارم. خوشحال می شوم مطالب من در زمینه سلامت، تغذیه و مکمل ها را در سایت داروبوم دنبال کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید