ویرگول
ورودثبت نام
نازنیوز (صدرا)
نازنیوز (صدرا)
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سفر برای من چه معنایی دارد...

اطلاعات بیش‌تربرای من شخصاً سفر یک روش زندگی است. من در یک خانواده وسواس به سفر به دنیا آمدم و تا زمانی که مدرسه را شروع کردم با پدرم بیشتر ایران را گشته بودم. من فوق‌العاده خوش شانس هستم که والدینی دارم که اصرار داشتند سفر بهترین کلاس درس است و خوشبختانه تعطیلات مدرسه ما به کاوش در مکان‌های جذاب دور و نزدیک سپری شد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، بزرگترین هدیه به من داده شد. هدیه سفر. با داشتن یک بلیط هواپیما به جنوب شرق آسیا و داشتن حس ماجراجویی، یک سفر با کوله پشتی از طریق لائوس، تایلند، ویتنام و کامبوج، انجام دادم و بدون شک، فلسفه و نگاه من به جهان را تغییر داد. بنابراین، به عنوان یک معتاد به سفر، در اینجا از دلایلی خواهم گفت که چرا عاشق سفر هستم.

www.naznews.ir
www.naznews.ir


سفرکوله گردیجهانگردیهمسفرکوله پشتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید