اشلی چنگ مدیر عامل بتسدا و تاد هاوارد کارگردان استارفیلد در مصاحبه با نیویورک تایمز درمورد جهان وسیع بازی و سیارات گهگاه خسته کننده آن بحث کردند
چنگ توضیح می دهد: نکته وسعت فضا این است که شما احساس کنجکاوی برای گشتن فضا پیدا کنید
در ادامه بحث چنگ می گوید: همه نگران این هستند که سیارات خالی خسته کننده باشد اما وقتی فضانوردان
به ماه رفتند هیچ چیر انجا نبود ما میدانیم که استارفیلد دارای 100 منظومه و 1000 سیاره است بنابر این عادلانه است که قرار نیست هر یک از سیاره ها اتفاق جالبی داشته باشند
هاوارد می گوید: ما می توانستیم یک بازی بسازیم که در آن چهار منظومه و چهار سیاره وجود داشته باشد
اما بازیکنان حس یک گاوشگر بودن را ندارد در ادامه هاوارد می گوید: تیمی که در ساخت استارفیلد کار میکنند
مطمئن شدند که برخی از سیارات واقعا خالی باشند تا بازیکنان دوره هایی از تنهایی را تجربه کنند
مجله خبری گیم و تکنولوژی نباتک